Case Study
Asta Energy
Asta Energy to organizacja działająca w branży odnawialnych źródeł energii, specjalizująca się w dostarczaniu kompleksowych i nowoczesnych rozwiązań z zakresu fotowoltaiki oraz technologii słonecznych. Kampania skupiona wokół głównych obszarów działalności firmy (panele fotowoltaiczne, systemy magazynowania energii, usługi serwisowe i konserwacyjne) była skierowana do szeroko rozumianych firm produkcyjnych, hodowli kur, stacji paliw, salonów samochodowych i wspólnot mieszkaniowych. Efekt? 10 gorących leadów i 14 maybe later.
ZAUFALI NAM
lokalizacja
Polska
branżA Klienta
Fotowoltaika, OZE
CEL
Rozwój bazy klientów, zwiększenie świadomości marki w nowych regionach. Skuteczniejsze zdobywanie klientów – poprawa efektywności w nawiązywaniu relacji z nowymi partnerami biznesowymi.
GRUPA DOCELOWA
Prezesi, właściciele, dyrektorzy operacyjni, dyrektorzy ds. strategii/inwestycji, kierownicy produkcji, specjaliści ds. efektywności energetycznej, zarządcy wspólnot mieszkaniowych
WIELKOŚĆ PROJEKTU
300 firm miesięcznie + 200 firm miesięcznie przez LinkedIn
CZAs trwaNia WSPÓŁPRACY
5 miesięcy
zebrane leady
10 + 14 maybe later
Inne
projekty
projekty
Wdrożenie CRM Pipedrive, by usprawnić i usystematyzować obsługę zapytań.
Re-wdrożenie CRM Livespace i uporządkowanie procesu pre-sales, by usprawnić i wesprzeć działania zespołu handlowego.
Re-wdrożenie CRM Pipedrive, by w pełni wykorzystać potencjał narzędzia i usprawnić działania zespołu handlowego.
Kompleksowe doradztwo sprzedażowe, badanie win-loss i wdrożenie CRM wspierające ekspansję na nowe rynki.
Szkolenie wzmacniające kompetencje handlowców w zakresie prowadzenia rozmów sprzedażowych.
Firma HolaHR potrzebowała istotnej zmiany sposobu komunikowania swoich usług. W ramach działań rebrandingowych powstała marka theLeaders.
Wdrożenie CRM Pipedrive w celu uporządkowania działań sprzedażowych i doradztwo prospectingowe.
Usprawienie działań handlowych oraz zarządzania sprzedażą dzięki wdrożeniu systemu CRM Pipedrive.
Uporządkowanie pracy handlowców i zwiększenie efektywności ich działań poprzez wdrożenie systemu CRM Pipedrive.
Audyt marketingu, sprzedaży i prospectingu, aby zwiększyć ich skuteczność i wdrożyć nowe rozwiązania.
Doradztwo sprzedażowe: stworzenie kompletnej strategii prospectingowej.
XBS Logistics to duża polska firma oferująca kompleksowe usługi logistyczne. W ramach trzech różnych kampanii cold mailowych docieraliśmy m.in. do klientów z branży produkcyjnej,
PiA-ZAP to firma oferująca kompleksowe rozwiązania automatyzujące procesy produkcyjne i logistyczne. W ramach kampanii potrzebowała zwiększyć efektywność zdobywania nowych klientów i pozyskać wartościowe kontakty
W ramach współpracy skupiliśmy się na usługach backupu danych oraz zewnętrznego SOC. Kampanie kierowaliśmy do integratorów IT oraz firm, które potrzebują zewnętrznego backupu danych.
Kampania lead generation skierowana do segmentu firm produkcyjnych.
Jak najlepiej wykorzystać okres popytu w branży? Pokazuje to producent opakowań – firma Haber, która zdecydowała się na otwarcie nowego kanału lead generation w
Studio Plac, jeden z liderów w branży produkcji podcastów i videocastów, potrzebował uporządkowania procesów sprzedażowych oraz wdrożenia skuteczniejszych metod pozyskiwania klientów.
Fulfilio, polska firma logistyczna, poszukiwała skutecznego sposobu na dotarcie do nowych klientów, którym oferowała usługi instalacyjne oraz logistykę POSM.
DC Finanse, firma świadcząca usługi finansowo-księgowe, stanęła przed wyzwaniem uporządkowania procesów sprzedażowych i marketingowych. aby skutecznie skalować działalność i oferować bardziej kompleksowe usługi.
RoseWise, wchodząca na rynek firma konsultingowa z branży IT, stała przed wyzwaniem stworzenia strategii sprzedaży i określenia grupy docelowej dla swojej oferty.
Zobacz, w jaki sposób polski producent odzieży sportowej pozyskał 36 wartościowych leadów na zagranicznych rynkach dzięki współpracy z GetSales.
LUG, polski producent oświetlenia, chciał podbić swoją ofertą rynek zamówień publicznych kampanią kierowaną do urzędów miast i administracji publicznej.
Fivio, firma z branży produkcji spożywczej szukała nowych kanałów dotarcia do klientów, Dzięki precyzyjnemu określeniu grupy docelowej byliśmy w stanie dokładnie namierzyć potencjalnych klientów
Kampania lead generation skierowana na rynki: Polski, Niemiec, USA i Japonii.
Przy okazji wprowadzenia nowego produktu na rynek (Concept eValuate), Kantar zgłosił się do nas celem trafienia do wybranych firm.
Firma Grenke specjalizuje się w świadczeniu usług finansowych dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Połączenie lead generation i usług doradczych zaowocowało 165 wygenerowanymi leadami i stworzeniem powtarzalnego i skalowalnego procesu prospectingowego na rynku niemieckim.