Case Study
Duon Dystrybucja
Duon Dystrybucja, firma zajmująca się dostarczaniem gazu do organizacji z dużym zapotrzebowaniem energetycznym, potrzebowała kampanii, która pozwoli jej dotrzeć do potencjalnych klientów z segmentu firm produkcyjnych ze swoją rozbudowaną ofertą na energię. W efekcie pozyskaliśmy 29 leadów i 10 maybe later.
Rynek docelowy
Polska
BRANŻA KLIENTA
Energetyka / Dystrybucja
czas trwania współpracy
5 miesięcy
zebrane leady
29 + 10 maybe later
link
Wyzwanie
Firmy produkcyjne w Polsce często mierzą się z ograniczeniami dotychczasowych dostawców gazu – zbyt długimi terminami budowy przyłączy, brakiem elastyczności w taryfach i wysokimi kosztami.
Duon Dystrybucja chciała dotrzeć do tej grupy i zaprezentować swoją ofertę jako realną alternatywę: szybsze przyłącza, indywidualne taryfy oraz rozwiązania wspierające transformację energetyczną.
Zaproponowane rozwiązanie
Stworzenie i przeprowadzenie kampanii lead generation skierowanej do decydentów biznesowych i technicznych w dużych zakładach produkcyjnych.
Po analizie potrzeb klienta i buyer person przygotowaliśmy spersonalizowaną komunikację dostosowaną do dwóch grup odbiorców:
- CEO / CFO firm produkcyjnych
- Dyrektorzy techniczni i produkcji, inżynierowie
W zależności od persony kładliśmy w komunikacji nacisk na terminowość, możliwość budowy dodatkowych przyłączy i bezpieczeństwo operacyjne. Akcentowaliśmy też bezpieczeństwo dostaw i oszczędności kosztowe dzięki indywidualnym taryfom. W przypadku firm korzystających z węgla wskazywaliśmy na zalety niskoemisyjnych źródeł energii, jak gaz i biometan.
Rezultat
Współpraca pozwoliła na przeprowadzenie niezwykle udanego testu nowego kanału pozyskiwania leadów.
W ciągu 5 miesięcy wygenerowaliśmy 29 leadów sprzedażowych i 10 kontaktów „maybe later”, które zasiliły pipeline sprzedażowy.
Kampania zwiększyła świadomość oferty marki Duon Dystrybucja wśród dużych firm produkcyjnych w Polsce i otworzyła drzwi do rozmów o ofercie firmy.
Opis Firmy
Współpracę z GetSales oceniam bardzo dobrze. Dzięki przeprowadzonej przez nich kampanii osiągnęliśmy 30,3% odpowiedzi na nasze wiadomości, co zdecydowanie przekroczyło moje oczekiwania. Obecnie rozszerzamy naszą współpracę o kolejne obszary oraz kontynuujemy w podstawowym. Z czystym sumieniem polecam współpracę z tą firmą.
Łukasz Byczkowski
HEAD OF SALES & MARKETING @DUON DYSTRYBUCJA
projekty