Case Study

DSV

Przy wprowadzaniu nowej usługi, managerowie DSV potrzebowali wsparcia w dotarciu do dużej liczby nowych, potencjalnych klientów. Po wspólnych określeniu grupy docelowej oraz poznaniu zalet nowej usługi, przystąpiliśmy do realizacji. W ciągu pierwszych 3 miesięcy współpracy dostarczyliśmy ponad 60 leadów do obsługi w dziale sprzedaży. W związku z tym managerowie DSV postanowili dołożyć kolejne dwie usługi do współpracy.
ZAUFALI NAM

lokalizacja

Polska

branże

Logistyka

cel

Promocja nowych usług kurierskich

grupa docelowa

Managerowie i dyrektorzy działów transportu, logistyki, zakupów

wielkość projektu

300 firm miesięcznie

czas trwania współpracy

10 miesięcy

zebrane leady

206

Inne
projekty

Masz wątpliwości?

Jesteśmy tu, aby je rozwiać

Porozmawiajmy!

Nigdy nie udostępniaj wrażliwych danych (numerów kart kredytowych, numerów ubezpieczenia, haseł) za pomocą tego formularza.