Poznaj prawdziwe powody wygranych i przegranych sprzedaży

Dowiedz się, co naprawdę decyduje o sukcesie lub porażce w Twoim procesie sprzedaży.

Pobierz zestaw gotowych pytań wraz ze wskazówkami do badania win-loss i zacznij rozmawiać z klientami oraz leadami w sposób, który przynosi konkretne odpowiedzi i inspiracje do działania.

Czym jest badanie win-loss?

Badanie win-loss to proces analizy powodów, dla których klienci zdecydowali się (lub nie) na zakup Twojej oferty.

Dzięki rozmowom z klientami, którzy brali udział w Twoim w procesie sprzedaży, możesz lepiej zrozumieć ich motywacje, obiekcje i potrzeby — a następnie wykorzystać te informacje do optymalizacji strategii handlowej, marketingowej i produktowej.
DANE FIRMOWE

GETSALES GROUP Sp. z o.o.
ul. Ożarowska 42
61-332 Poznań

+48 660 157 513
kontakt@getsales.pl
ul. Ożarowska 42, 61‑332 Poznań

NIP: 7822897729

KRS: 0000901092

REGON: 388962787

Masz wątpliwości?

Jesteśmy tu, aby je rozwiać

Porozmawiajmy!

Nigdy nie udostępniaj wrażliwych danych (numerów kart kredytowych, numerów ubezpieczenia, haseł) za pomocą tego formularza.