AGENCJA WSPARCIA SPRZEDAŻY
Pomagamy realizować ambitne cele sprzedażowe.
Jedyna w Polsce agencja cold mail lead generation wspierająca Cię
na całej długości procesu sprzedaży.
NASZE WARTOŚCI
Wiemy, że w sprzedaży
liczą się konkrety
(nie dostarczalność, średni współczynnik otwarcia maila, czy procent odpowiedzi).
01.
02.
03.
04.
AGENCJA WSPARCIA SPRZEDAŻY
Co nas różni od konkurencji?
Z działu sprzedaży się wywodzimy i rozumiemy, że bez stale dotankowanego lejka i dobrze ogarniętego procesu trudno dojechać do celów rocznych i kwartalnych. Dlatego nasza usługa to NIE tylko przygotowanie dobrze działającego prospectingu, ale również bieżący konsulting sprzedażowy i wdrożenie przyjaznego sprzedawcom CRMa.
Konkurencja obieca Ci 10X większą bazę kontaktów za niższą cenę. Tanio i więcej. Czy naprawdę wierzysz, że można to dowieźć bez uszczerbku na jakości? Im większa baza kontaktów tym więcej „wysyłki na oślep” – w końcu trzeba do tych grubych tysięcy jakoś „dobić”.
Wiemy, że elastyczność w biznesie jest ważna. Stawiamy w tym temacie na partnerskość. Rozumiemy, że jeżeli chcesz przetestować nowe rozwiązanie dla swojego biznesu to nie chcesz się wiązać umowami, które trudno jest wypowiedzieć, więc takich Ci nie proponujemy.
Z każdym klientem umawiamy się na tzw. KPI (Key Performance Indicator), które chcemy osiągnąć w naszej kampanii cold mail. Podajemy Ci realną do osiągnięcia liczbę leadów przy wybranym pakiecie w Twojej branży i do założonej Buyer Perosny. Dzięki temu możesz zaplanować pracę i czas Twojego działu handlowego na obsługę leadów z naszej kampanii.
Z kim będziesz współpracować?
Paweł Kobusiński
CEO & Sales Consultant
Prezes i założyciel agencji GetSales. W sprzedaży B2B od 2015 roku. Pasjonat nowoczesnego podejścia do marketingu i sprzedaży. Prywatnie wielki fan koszykówki oraz motoryzacji.
Katarzyna Narczyk
VP & Outbound Consultant
Natalia Mentrycka
VP & Marketing Consultant
Dba o cały marketing w wymiarze 4P. Entuzjastka badań Buyer Person. Prywatnie uwielbia jeździć na nartach i podróżować. Szczególny znak rozpoznawczy to fryzura na Wodeckiego.
Marek Domański
Sales Consultant
Michał Szymaniak
Content Specialist
Zajmuje się tworzeniem contentu i copywritingiem na potrzeby marketingu GetSales. Zainteresowania: słaby film, słaba książka, dobre treści. Prywatnie tata dwóch kotów.
Maciej Kubicki
Marketing Specialist
Zajmuje się marketingiem. Twórca najbardziej niestandardowych cold maili w Polsce. Prywatnie entuzjasta futbolu amerykańskiego, treningu siłowego, kuchni oraz kultury bliskiego wschodu.
Business Development Manager
Na co dzień zajmuje się efektywnym pozyskiwaniem nowych klientów, a po godzinach inwestuje swój czas w budowanie relacji z ciekawymi ludźmi.
Izabela Kobusińska
Operations Manager
Ewelina Rutkowska
Customer Success Team Leader
Oksana Sendo
Customer Success Manager
Sara Rabenda
Researcher
Zajmuje się tworzeniem kompletnych baz danych. Po pracy uwielbia grać w koszykówkę, podróżować oraz słuchać podcastów.
NASI KLIENCI
Dołącz do klientów, którzy już korzystali
z naszych usług
“Z zespołem GetSales działamy od 2 lat. Współpracę oceniam wzorcowo – wiedza i kompetencje w zakresie kampanii cold mailingowych, bardzo szybkie działanie, otwartość na eksperymenty i wsparcie na każdym etapie realizacji projektu. To, co wyróżnia GetSales na tle innych agencji i partnerów marketingowych, to ekspresowa reakcja na nasz (czasem negatywny) feedback i natychmiastowe proponowanie rozwiązań.
Aleksandra Nowak
HEAD OF OPEARTIONS W USER.COM
Mogę potwierdzić, że GetSales to firma profesjonalna, rzeczowa i skrupulatna. Jednak, wolę powiedzieć, że to Partner, dzięki któremu ja, jako Manager czuję spokój i pewność, że terminy, jakość i cele zostaną zrealizowane.
Maciej Markiewicz
MARKETING MANAGER W LUNEOS
Współpraca z GetSales była bardzo dobrym elementem uzupełniającym nasz model sprzedażowy. Jako osoba odpowiedzialna za nowy kanał sprzedaży w Daikin bardzo pozytywnie oceniam współpracę z Eweliną i zespołem. Dotarliśmy wspólnie do nowych klientów, którzy są bardzo perspektywiczni z naszego punktu widzenia. Odkryliśmy także kolejne branże z dużym potencjałem oraz dowiedzieliśmy się dla których klientów na pewno nie będziemy mogli zaproponować rozwiązania.
Marcin Krośniewski
KEY ACCOUNT MANAGER W DAIKIN
Regularne spotkania z Project Managerem pozwoliły jeszcze lepiej dopasować kampanię do naszych potrzeb, dzięki czemu jej wyniki przerosły nasze oczekiwania.
Kamila Kowalska
DYREKTOR HANDLOWY W SMART POINTS