Strona główna / O nas
AGENCJA WSPARCIA SPRZEDAŻY
Pomagamy realizować ambitne cele sprzedażowe.
Jedyna w Polsce agencja cold mail lead generation wspierająca Cię
na całej długości procesu sprzedaży.
NASZE WARTOŚCI
Wiemy, że w sprzedaży
liczą się konkrety
(nie dostarczalność, średni współczynnik otwarcia maila, czy procent odpowiedzi).
01.
02.
03.
04.
AGENCJA WSPARCIA SPRZEDAŻY
Co nas różni od konkurencji?
Z działu sprzedaży się wywodzimy i rozumiemy, że bez stale dotankowanego lejka i dobrze ogarniętego procesu trudno dojechać do celów rocznych i kwartalnych. Dlatego nasza usługa to NIE tylko przygotowanie dobrze działającego prospectingu, ale również bieżący konsulting sprzedażowy i wdrożenie przyjaznego sprzedawcom CRMa.
Konkurencja obieca Ci 10X większą bazę kontaktów za niższą cenę. Tanio i więcej. Czy naprawdę wierzysz, że można to dowieźć bez uszczerbku na jakości? Im większa baza kontaktów tym więcej „wysyłki na oślep” – w końcu trzeba do tych grubych tysięcy jakoś „dobić”.
Wiemy, że elastyczność w biznesie jest ważna. Stawiamy w tym temacie na partnerskość. Rozumiemy, że jeżeli chcesz przetestować nowe rozwiązanie dla swojego biznesu to nie chcesz się wiązać umowami, które trudno jest wypowiedzieć, więc takich Ci nie proponujemy.
Z każdym klientem umawiamy się na tzw. KPI (Key Performance Indicator), które chcemy osiągnąć w naszej kampanii cold mail. Podajemy Ci realną do osiągnięcia liczbę leadów przy wybranym pakiecie w Twojej branży i do założonej Buyer Perosny. Dzięki temu możesz zaplanować pracę i czas Twojego działu handlowego na obsługę leadów z naszej kampanii.
Z kim będziesz współpracować?
Paweł Kobusiński
CEO&Founder
Prezes i założyciel agencji GetSales. W sprzedaży B2B od 2015 roku. Pasjonat nowoczesnego podejścia do marketingu i sprzedaży. Prywatnie wielki fan koszykówki oraz motoryzacji.
Katarzyna Narczyk
Vice President
Natalia Mentrycka
Head of Marketing
Dba o cały marketing w wymiarze 4P. Entuzjastka badań Buyer Person. Prywatnie uwielbia jeździć na nartach i podróżować. Szczególny znak rozpoznawczy to fryzura na Wodeckiego.
Marek Domański
Sales Consultant
Michał Szymaniak
Content Specialist
Zajmuje się tworzeniem contentu i copywritingiem na potrzeby marketingu GetSales. Zainteresowania: słaby film, słaba książka, dobre treści. Prywatnie tata dwóch kotów.
Maciej Kubicki
Marketing Specialist
Zajmuje się marketingiem. Twórca najbardziej niestandardowych cold maili w Polsce. Prywatnie entuzjasta futbolu amerykańskiego, treningu siłowego, kuchni oraz kultury bliskiego wschodu.
Business Development Manager
Na codzień zajmuje się efektywnym pozyskiwaniem nowych klientów, a po godzinach inwestuje swój czas w budowanie relacji z ciekawymi ludźmi.
Mateusz Kaczmarek
Business Development Manager
Ewelina Rutkowska
Customer Success Team Leader
Magda Matuszewska
Customer Success Manager
Oksana Sendo
Customer Success Manager
Julia Pietraszak
Research Department Coordinator
Magdalena Narewska
Copywriter
Natalia Jankowska
Researcher
Martyna Jeleń
Researcher
Klaudia Strzelczyk
Researcher
NASI KLIENCI
Dołącz do klientów, którzy już korzystali
z naszych usług
“Z zespołem GetSales działamy od 2 lat. Współpracę oceniam wzorcowo – wiedza i kompetencje w zakresie kampanii cold mailingowych, bardzo szybkie działanie, otwartość na eksperymenty i wsparcie na każdym etapie realizacji projektu. To, co wyróżnia GetSales na tle innych agencji i partnerów marketingowych, to ekspresowa reakcja na nasz (czasem negatywny) feedback i natychmiastowe proponowanie rozwiązań.
Aleksandra Nowak
HEAD OF OPEARTIONS W USER.COM
Mogę potwierdzić, że GetSales to firma profesjonalna, rzeczowa i skrupulatna. Jednak, wolę powiedzieć, że to Partner, dzięki któremu ja, jako Manager czuję spokój i pewność, że terminy, jakość i cele zostaną zrealizowane.
Maciej Markiewicz
MARKETING MANAGER W LUNEOS
Współpraca z GetSales była bardzo dobrym elementem uzupełniającym nasz model sprzedażowy. Jako osoba odpowiedzialna za nowy kanał sprzedaży w Daikin bardzo pozytywnie oceniam współpracę z Eweliną i zespołem. Dotarliśmy wspólnie do nowych klientów, którzy są bardzo perspektywiczni z naszego punktu widzenia. Odkryliśmy także kolejne branże z dużym potencjałem oraz dowiedzieliśmy się dla których klientów na pewno nie będziemy mogli zaproponować rozwiązania.
Marcin Krośniewski
KEY ACCOUNT MANAGER W DAIKIN
Regularne spotkania z Project Managerem pozwoliły jeszcze lepiej dopasować kampanię do naszych potrzeb, dzięki czemu jej wyniki przerosły nasze oczekiwania.
Kamila Kowalska
DYREKTOR HANDLOWY W SMART POINTS