AGENCJA WSPARCIA SPRZEDAŻY

Pomagamy realizować ambitne cele sprzedażowe.

Jedyna w Polsce agencja cold mail lead generation wspierająca Cię
na całej długości procesu sprzedaży.  

Jesteśmy Twoim zaufanym partnerem w generowaniu leadów sprzedażowych za pomocą cold mailingu. W naszej agencji wiemy, że w pozyskiwaniu leadów nie chodzi tylko o liczby, ale o realne wyniki sprzedażowe. Dlatego zapewniamy wsparcie od momentu pozyskania leada aż do podpisania umowy, tak abyś mógł skupić się na najważniejszym - finalizowaniu transakcji. 
NASZE WARTOŚCI
Transparentność
Uczciwość
Bezpieczeństwo

Wiemy, że w sprzedaży
liczą się konkrety

A konkrety to nowi klienci, wzrost sprzedaży, zwrot z inwestycji
(nie dostarczalność, średni współczynnik otwarcia maila, czy procent odpowiedzi). 
Gwarantujemy pełną transparentność, działania zgodne z obowiązującymi przepisami RODO/GDPR i 100% zaangażowanie w zrealizowanie Twoich celów biznesowych.  

01.

na starcie definiujemy Twoje cele biznesowe, którymi będziemy mierzyć sukces – nie podejmujemy się współpracy bez przekonania, że ma ona biznesowo sens

02.

wykorzystujemy najnowsze technologie, zaufane źródła danych i wiedzę całego zespołu projektowego, by stworzyć plan dający odczuwalne efekty najszybciej jak to możliwe 

03.

zanim zaczniemy działać w Twoim imieniu wejdziemy głęboko w Twoją rzeczywistość. Bez doskonałego zrozumienia Twojej firmy, oferty, priorytetów i celów na najbliższe miesiące nie wyślemy ani jednej wiadomości  

04.

na bieżąco monitorujemy wyniki, rozmawiamy z Tobą i reagujemy, by optymalizować każde działanie 
AGENCJA WSPARCIA SPRZEDAŻY

Co nas różni od konkurencji? 

Z działu sprzedaży się wywodzimy i rozumiemy, że bez stale dotankowanego lejka i dobrze ogarniętego procesu trudno dojechać do celów rocznych i kwartalnych. Dlatego nasza usługa to NIE tylko przygotowanie dobrze działającego prospectingu, ale również bieżący konsulting sprzedażowy i wdrożenie przyjaznego sprzedawcom CRMa.

Konkurencja obieca Ci 10X większą bazę kontaktów za niższą cenę. Tanio i więcej. Czy naprawdę wierzysz, że można to dowieźć bez uszczerbku na jakości? Im większa baza kontaktów tym więcej „wysyłki na oślep” – w końcu trzeba do tych grubych tysięcy jakoś „dobić”.

Gwarancja minimum 100% dostarczenia, 50% otwartości, 18% odpowiedzi – wiemy co oferuje rynek. Ale czy zależy Ci na otwieraniu maili i odpowiedziach w stylu “przestańcie już do mnie pisać” czy na wysokooktanowych szansach sprzedaży w Twoim lejku?
Zapłacisz dopiero jak dowieziemy 5 gorących leadów. Sami to kiedyś oferowaliśmy i dlatego wiemy, jak niebezpieczny dla Ciebie jest ten model. Zależy Ci na kontraktach za set tysięcy, a dostajesz leady gotowe wydać zaledwie kilka? Bo te za kilka łatwiej pozyskać, a przecież płacisz wtedy gdy jest lead. My skupiamy się na tym abyś osiągnął swoje cele biznesowe, a nie tylko puste nabijanie licznika z leadami.
“Chcemy mieć dużo leadów” to dla oznacza “chcemy mieć dużo leadów spełniających nasze kryteria”. Wiemy, że zasypanie handlowców wieloma rozmowami, z klientami, którzy nawet nie są potencjalni tylko ostudzi ich entuzjazm do współpracy z marketingiem i pogorszy ogólne wyniki sprzedaży przez brak czasu na obsługę ludzi naprawdę gotowych od Ciebie kupić.
Legenda głosi, że istnieje firma, która nie przejechała się na konsultingu, który nic nie wniósł. Sami tego doświadczyliśmy, dlatego nasi konsultanci najpierw dokładnie poznają Twoje wyzwania i potrzeby na Warsztacie Strategicznym, a dopiero później oferują konkretną pomoc dotyczącą konkretnych zagadnień. U nas konsulting to działanie fachowca, a nie opakowane w wymuskaną prezentacje frazesy „musicie upłynnić proces”.

Wiemy, że elastyczność w biznesie jest ważna. Stawiamy w tym temacie na partnerskość. Rozumiemy, że jeżeli chcesz przetestować nowe rozwiązanie dla swojego biznesu to nie chcesz się wiązać umowami, które trudno jest wypowiedzieć, więc takich Ci nie proponujemy.

Z każdym klientem umawiamy się na tzw. KPI (Key Performance Indicator), które chcemy osiągnąć w naszej kampanii cold mail. Podajemy Ci realną do osiągnięcia liczbę leadów przy wybranym pakiecie w Twojej branży i do założonej Buyer Perosny. Dzięki temu możesz zaplanować pracę i czas Twojego działu handlowego  na obsługę leadów z naszej kampanii.

Masz pytania?
Skontaktuj się z naszym zespołem.

Z kim będziesz współpracować? 

Paweł Kobusiński

CEO&Founder

Prezes i założyciel agencji GetSales. W sprzedaży B2B od 2015 roku. Pasjonat nowoczesnego podejścia do marketingu i sprzedaży. Prywatnie wielki fan koszykówki oraz motoryzacji.

Katarzyna Narczyk

Vice President

Skupia się na budowaniu procesów wewnętrznych i uwalnianiu prostych godzin dzięki automatyzacjom. Po godzinach tańczy bachatę, gra w planszówki lub próbuje wydostać się z escape roomu.

Natalia Mentrycka

Head of Marketing

Dba o cały marketing w wymiarze 4P. Entuzjastka badań Buyer Person. Prywatnie uwielbia jeździć na nartach i podróżować. Szczególny znak rozpoznawczy to fryzura na Wodeckiego.

Marek Domański

Sales Consultant

W firmie odpowiada za dobranie odpowiednich rozwiązań do naszych klientów oraz rozwój ich biznesów. Pasjonat marketingu i sprzedaży, uwielbia dzielić się wiedzą i poprawiać procesy wszędzie gdzie może.

Michał Szymaniak

Content Specialist

Zajmuje się tworzeniem contentu i copywritingiem na potrzeby marketingu GetSales. Zainteresowania: słaby film, słaba książka, dobre treści. Prywatnie tata dwóch kotów.

Maciej Kubicki

Marketing Specialist

Zajmuje się marketingiem. Twórca najbardziej niestandardowych cold maili w Polsce. Prywatnie entuzjasta futbolu amerykańskiego, treningu siłowego, kuchni oraz kultury bliskiego wschodu.

Business Development Manager

Na codzień zajmuje się efektywnym pozyskiwaniem nowych klientów, a po godzinach inwestuje swój czas w budowanie relacji z ciekawymi ludźmi. 

Mateusz Kaczmarek

Business Development Manager

Na co dzień odpowiedzialny za efektywny rozwój biznesowy klienta. Po godzinach pracy fan angielskiej piłki, ruskich bań, fińskich saun i czeskiego piwa.

Ewelina Rutkowska

Customer Success Team Leader

Leaderka teamu CSM. Rozkminia strategie na projekty, a optymalizacja to jej drugie imię. Kiedy nie karmi swojego kota, pływa lub podnosi ciężary na siłowni.

Magda Matuszewska

Customer Success Manager

Odpowiada za prowadzenie projektów klientów oraz organizację firmowych spotkań, tych mniej i bardziej oficjalnych. Wielbicielka wszystkich piesków, a zwłaszcza swojego. Lubi też podróżować i próbować nowych rzeczy.

Oksana Sendo

Customer Success Manager

Zajmuje się planowaniem i realizacją projektów, łącząc w swojej pracy precyzję z kreatywnością. W wolnym czasie oddaje się swojej pasji do jazdy na rowerze, odkrywając nowe trasy.

Julia Pietraszak

Research Department Coordinator

Magdalena Narewska

Copywriter

W firmie odpowiada za przygotowanie treści kampanii. Po godzinach daje upust swojej kreatywności poprzez szycie, szydełkowanie i haftowanie, a nadmiar energii uwalnia na wrotkach.

Natalia Jankowska

Researcher

Zajmuję się przygotowaniem kompletnych baz danych. Prywatnie miłośniczka podróży, koncertów, kina i kawy.

Martyna Jeleń

Researcher

Zajmuje się planowaniem i realizacją projektów, łącząc w swojej pracy precyzję z kreatywnością. W wolnym czasie oddaje się swojej pasji do jazdy na rowerze, odkrywając nowe trasy.

Klaudia Strzelczyk

Researcher

Zajmuję się przygotowywaniem baz kompletnych. Fanka odpoczynku na łonie natury, dobrego jedzenia i czytania książek.
NASI KLIENCI

Dołącz do klientów, którzy już korzystali
z naszych usług

Masz wątpliwości?

Jesteśmy tu, aby je rozwiać

Porozmawiajmy!

Nigdy nie udostępniaj wrażliwych danych (numerów kart kredytowych, numerów ubezpieczenia, haseł) za pomocą tego formularza.