Na czym polega nasza bezpłatna analiza? 

Ostatnio zostałem zapytany przez klienta, w jaki sposób decydujemy o tym, czy zrobienie projektu dla danej firmy będzie miało sens. Oczywiście, mógłbym podać mu opisowe kryteria, ale nie zawsze oddają one sedno sprawy. W końcu każdy biznes ma swoje niuanse. 

Tak naprawdę setki przeprowadzonych projektów w różnych branżach nauczyły nas, że podstawą do wystartowania projektu i upewnienia się, że będzie on rentowny dla klienta, jest kompleksowa analiza potencjału. 

Czym w ogóle jest nasza analiza rynku? 

 

Bezpłatna analiza, którą wykonujemy dla naszych potencjalnych klientów to proces, który bada opłacalność projektu. Z jednej strony sprawdzamy potencjał na rynku, czyli do ilu firm z Waszej grupy docelowej możemy dotrzeć, z drugiej strony badamy potencjalny zwrot z inwestycji. 

Analiza potencjału na rynku 

 

Na samym początku, zaczynamy od przeanalizowania, jak wiele firm z Waszej grupy docelowej możemy potencjalnie pozyskać jako klientów. Określenie liczebności i specyfiki targetu to dla nas podstawa, która pozwola nam zadecydować, czy kampania ma faktycznie szanse powodzenia. 

Ta część analizy jest o tyle kluczowa, że klienci często nie wiedzą, ile jest rzeczywiście firm, które są ich potencjalnymi klientami. W niektórych przypadkach te liczby mogą być przeszacowane, bo klienci myślą, że każdy jest ich potencjalnym klientem, w innych mogą być niedoszacowane, bo klienci znają tylko najbardziej rozpoznawalne marki z ich targetu. 

Tak czy inaczej, dzięki bezpłatnej analizie klient otrzymuje od nas realną liczbę firm, do których możemy dotrzeć i nie musi się martwić o to, czy nie skontaktujemy całego rynku w jednej kampanii lub czy na rynku będzie w ogóle wystarczająca liczba firm. 

W sytuacji, w której na liczbach widzimy, że klient działa na bardzo wąskim rynku informujemy go o tym wprost i pomagamy mu wybrać bardziej dopasowane do jego firmy rozwiązanie. 

Przyjrzenie się produktowi 

 

Twój produkt na pewno jest wartościowy dla pewnej części rynku. By jednak przewidzieć czy nasz model współpracy będzie dla Ciebie sensowny, musimy przeanalizować jakie problemy potencjalnych klientów rozwiązuje.  

Analizujemy produkt lub usługę zarówno pod kątem tego w jaki sposób rozwiązuje on problemy potencjalnych klientów, ale też oceniamy, na ile wspominany problem jest palący. Pomaga nam to ustalić, jaka strategia będzie dla Ciebie optymalna i jak możemy wdrożyć ją w życie. 

Sprawdzenie potencjalnego zwrotu z inwestycji 

 

Ostatnim kluczowym aspektem bezpłatnej analizy jest to, na czym klientom najbardziej zależy i nic w tym dziwnego. Ocena potencjalnego zwrotu z inwestycji. W końcu na koniec dnia najważniejsze jest, aby zgadzało się na koncie 🙂 

Oczywiście, sama informacja o tym, ile firm jest na rynku i jaki jest potencjał, to cenna wiedza, ale tylko na tej podstawie nie określimy przecież, czy inwestycja Ci się zwróci. Potrzebujemy jeszcze wiedzieć ile możemy zarobić. 

Z tego powodu w naszej analizie badamy, ile Wasi klienci zostawiają u Was pieniędzy, ile trwa cykl sprzedażowy i jaka jest Wasza konwersja, żeby na tej podstawie wyliczyć potencjalny zwrot z inwestycji i prawdzić, czy projekt będzie dla Was opłacalny. Zrobienie projektu, który się nie zwróci, nie jest korzystne ani dla naszych klientów, ani dla nas. 

Dlaczego ją robimy i co dzięki niej zyskujesz? 

 

Podstawą naszej bezpłatnej analizy jest sprawdzenie, czy współpraca z nami faktycznie będzie korzystna dla potencjalnego klienta. Każda metoda pozyskiwania klientów ma swoją specyfikę — w niektórych branżach nie sprawdzi się TikTok, w innym kampania na Facebooku, a jeszcze w innym nasza metoda. I nie ma w tym nic złego!  

Bezpłatna analiza pozwala wykluczyć projekty, które będą nieopłacalne dla Ciebie i po prostu Ci się nie zwrócą. Jej wykorzystanie pozwala nam uniknąć obietnic bez pokrycia. 

Dzięki analizie potencjału jeszcze przed rozpoczęciem współpracy dostajesz jasną informację, na co możesz liczyć z naszej strony. Analiza oraz case’y z poprzednich kampanii pozwalają nam z dużą skutecznością estymować wynik kampanii, a Ty po prostu wiesz, na czym stoisz.  

Bezpłatna analiza jest także zabezpieczeniem dla nas. Dzięki niej wiemy czego spodziewać się w trakcie kampanii. To też sposób by uniknąć niespodzianek. Dzięki analizie nie ma sytuacji, w których po miesiącu kampanii okazuje się, że w grupie docelowej skończyły się firmy i dalsze prowadzenie kampanii jest niemożliwe. 

Podsumowanie 

 

Nasza bezpłatna analiza stanowi istotne narzędzie, które pozwala na zbadanie potencjału i ocenę opłacalności projektu. Dzięki niej dowiesz się, czy warto inwestować we współpracę z nami, czy w Twoim wypadku lepiej sprawdzą się inne ścieżki pozyskiwania klientów.  

Powiedzmy sobie szczerze — jeśli agencja, z którą rozmawiasz, nie chce wykonać tego typu analizy, to w gruncie rzeczy zostawia Cię jedynie z obietnicą „złotych gór”. W GetSales cenimy sobie przejrzystą współpracę i bycie fair wobec klientów. 

Brzmi to dla Ciebie interesująco?

Chętnie weźmiemy odpowiedzialność za wyniki Twoich kampanii cold mailingowych. Handlowcy będą mogli skupić się na najważniejszym procesie, jakim jest sprzedaż u leadów, a my zajmiemy się dostarczaniem im nowych szans.

Umów się na spotkanie i razem uwolnijmy czas Twoich handlowców 🙂

Chcę wiedzieć więcej

Powrót do listy

Sprawdź
również

Masz wątpliwości?

Jesteśmy tu, aby je rozwiać

Porozmawiajmy!

Nigdy nie udostępniaj wrażliwych danych (numerów kart kredytowych, numerów ubezpieczenia, haseł) za pomocą tego formularza.