Jak wygrywać więcej szans sprzedaży? Feat Paweł Ciszak

Ten webinar jest dla Ciebie, jeśli zastanawiasz się… 

  1. …chcesz zrozumieć, jak skutecznie definiować i kontrolować proces sprzedaży w swojej firmie. 
  1. …interesują Cię praktyczne wskazówki dotyczące kwalifikacji i ustalania priorytetu szans sprzedażowych. 
  1. …pragniesz dowiedzieć się, jak poprawić współpracę z klientami oraz jak korzystać z narzędzi CRM do optymalizacji działań sprzedażowych. 

 

Z tego webinaru wyciągniesz następujące wnioski:

 

Proces sprzedaży i jego znaczenie

  • Kluczowe jest jasne zdefiniowanie etapów i czynności w procesie sprzedaży oraz przydzielenie odpowiednich zadań różnym osobom. 
  • Korzystanie z narzędzi CRM do kontrolowania procesu sprzedaży i prognozowania wyników jest istotne. 

Praktyczne wskazówki dotyczące sprzedaży i zarządzania

  • Skuteczne zdefiniowanie i kontrola procesu sprzedaży przyczyniają się do osiągnięcia lepszych wyników. 
  • Praca z procesem sprzedaży i zakresami obowiązków handlowców pozwala na ciągłe doskonalenie procesu i maksymalizację działań sprzedażowych. 
  • Walka o znalezienie czynności o największym wpływie na wynik oraz analiza różnych typów sprzedaży. 

Kwalifikacja i ustalanie priorytetu szans

  • Dekwalifikowanie szans sprzedaży, kwalifikacja i ustalanie priorytetu szans są kluczowe w finalizacji sprzedaży 
  • Odkodowanie procesu zakupowego klienta, analiza win-loss i audytowanie procesu sprzedaży może być dużą przewagą w procesie kwalifikacji leada. 

Znaczenie zrozumienia klienta

  • Brak uwagi poświęcanej procesowi sprzedaży i konieczność lepszego zrozumienia klienta od konkurencji. 
  • Znaczenie omawiania oferty w spotkaniu z klientem oraz kontrolowanie procesu sprzedaży poprzez planowanie kolejnych kroków. 

Szybkość i skuteczność w procesie sprzedaży

  • Konieczne jest prowadzenie regularnych działań prospectingowych, aby zapewnić regularny dopływ leadów do lejka sprzedażowego. 
  • Badania klientów pomagają w doskonaleniu procesu sprzedaży i dostarczają cennych informacji na temat nowych usług, zadowolenia klientów oraz przyczyn przegranych szans sprzedażowych. 

Kultura dbania o CRM

  • Kultura dbania o CRM jest kluczowa, aby zapewnić aktualne informacje i wsparcie dla handlowców. 
  • Spotkania 1 na 1 są bardziej efektywne niż spotkania grupowe, ponieważ pozwalają na skoncentrowaną analizę działań handlowca. 

Powrót do listy

Sprawdź
również

Masz wątpliwości?

Jesteśmy tu, aby je rozwiać

Porozmawiajmy!

Nigdy nie udostępniaj wrażliwych danych (numerów kart kredytowych, numerów ubezpieczenia, haseł) za pomocą tego formularza.