Case Study
UseSublime.io
Założyciele Sublime poszukiwali sposobu na precyzyjne dotarcie do wybranych sklepów internetowych i firm dostarczających w formule produktów Direct To Customer. Na celowniku były średnie i duże firmy, w których trudno pozyskać leada innym sposobem niż outbound. Wyniki projektu od początku były na wysokim poziomie. Dzięki współpracy precyzyjnie spenetrowaliśmy topowy rynek ecommerce w Polsce.
ZAUFALI NAM
lokalizacja
Polska
branże
Platforma analityczna/SaaS
cel
Aktywne dotarcie do klientów z precyzyjnie wybranej grupy docelowej
grupa docelowa
Dyrektorzy marketingu ecommerce i D2C
wielkość projektu
300 firm miesięcznie
czas trwania współpracy
6 miesięcy
zebrane leady
40
Inne
projekty
projekty
Audyt marketingu, sprzedaży i prospectingu, aby zwiększyć ich skuteczność i wdrożyć nowe...
Doradztwo sprzedażowe: stworzenie kompletnej strategii prospectingowej....
XBS Logistics to duża polska firma oferująca kompleksowe usługi logistyczne. W ramach...
PiA-ZAP to firma oferująca kompleksowe rozwiązania automatyzujące procesy produkcyjne i logistyczne. W...
W ramach współpracy skupiliśmy się na usługach backupu danych oraz zewnętrznego SOC....
Asta Energy to organizacja działająca w branży odnawialnych źródeł energii, specjalizująca się...
Duon Dystrybucja, firma zajmująca się dostarczaniem gazu do organizacji z dużym zapotrzebowaniem...
Jak najlepiej wykorzystać okres popytu w branży? Pokazuje to producent opakowań –...
Studio Plac, jeden z liderów w branży produkcji podcastów i videocastów, potrzebował...
Fulfilio, polska firma logistyczna, poszukiwała skutecznego sposobu na dotarcie do nowych klientów,...
DC Finanse, firma świadcząca usługi finansowo-księgowe, stanęła przed wyzwaniem uporządkowania procesów sprzedażowych...
RoseWise, wchodząca na rynek firma konsultingowa z branży IT, stała przed wyzwaniem...
Zobacz, w jaki sposób polski producent odzieży sportowej pozyskał 36 wartościowych leadów...
Poszukując szerszego rynku dystrybucji, dyrektor sprzedaży TrendGlass zgłosił się do nas po...
LUG, polski producent oświetlenia, chciał podbić swoją ofertą rynek zamówień publicznych kampanią...
Fivio, firma z branży produkcji spożywczej szukała nowych kanałów dotarcia do klientów,...
Flexo, producent elektroniki, szukał sposobu dotarcia ze swoimi produktami do sektora przemysłowego...
Przy okazji wprowadzenia nowego produktu na rynek (Concept eValuate), Kantar zgłosił się...
Firma Grenke specjalizuje się w świadczeniu usług finansowych dla małych i średnich...
Tomasz Grochowski, założyciel firmy Westcore Sp. z o.o., rozwinął się na rynkach...
Firma Grupa Cichy-Zasada specjalizuje się w sprzedaży i serwisie samochodów, oferując szeroką...
Zespół marketingowy Express Car Rental poszukiwał sposobu na dotarcie do nowych klientów,...
ITRA Global specjalizuje się w doradztwie oraz usługach z zakresu nieruchomości komercyjnych...
Chocolissimo specjalizuje się w produkcji i sprzedaży luksusowych czekoladowych wyrobów....
EPSA została założona w 2001 roku i początkowo zajmowała się konsultingiem w...
Grant Thornton zwrócił się do nas z potrzebą pozyskania leadów z obszaru...
Firma Nowe Motywacje specjalizuje się w organizacji szkoleń, warsztatów oraz eventów z...
User.com zajmuje się dostarczaniem zaawansowanych narzędzi CRM (Customer Relationship Management) oraz platformy...