Case Study
The Secure
The Secure jako partner wielu producentów (m.in. SentinelOne, IBM, Lenovo czy Microsoft) organizuje wydarzenia online, poświęcone różnym rozwiązaniom. CEO The Secure poszukiwał sposobu na zaproszenia osób decyzyjnych z grupy docelowej. Podczas pierwszego projektu wsparliśmy The Secure w 3 wydarzeniach, organizowanych jeden po drugim. W rezultacie z 70 leadów, klient pozyskał co najmniej 7 projektów do realizacji na kolejny rok.
ZAUFALI NAM
lokalizacja
Polska
branże
IT - integrator
cel
Zbudowanie nowego kanału sprzedaży
grupa docelowa
Dyrektorzy i managerowie IT dużych firm
wielkość projektu
600 firm miesięcznie
czas trwania współpracy
3 miesiące
zebrane leady
70
Inne
projekty
projekty
Na przestrzeni projektów zrealizowanych dla InPost, wygenerowaliśmy łącznie 427 leadów, średnio uzyskując...
American Lens, firma działająca w branży produkcji i dystrybucji szkieł okularowych, poszukiwała...
Dla Gate Software – firmy specjalizującej się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań...
XBS Logistics to duża polska firma oferująca kompleksowe usługi logistyczne. W ramach...
SMG Machines Polska to rodzimy oddział istniejącej od 1975r. niemieckiej firmy produkującej...
PiA-ZAP to firma oferująca kompleksowe rozwiązania automatyzujące procesy produkcyjne i logistyczne. W...
Exea jest polskim Data Center zbudowanym od podstaw, świadczą szeroki zakres usług...
Asta Energy to organizacja działająca w branży odnawialnych źródeł energii, specjalizująca się...
Duon Dystrybucja, firma zajmująca się dostarczaniem gazu do organizacji z dużym zapotrzebowaniem...
Jak najlepiej wykorzystać okres popytu w branży? Pokazuje to producent opakowań –...
Studio Plac, jeden z liderów w branży produkcji podcastów i videocastów, potrzebował...
Fulfilio, polska firma logistyczna, poszukiwała skutecznego sposobu na dotarcie do nowych klientów,...
DC Finanse, firma świadcząca usługi finansowo-księgowe, stanęła przed wyzwaniem uporządkowania procesów sprzedażowych...
RoseWise, wchodząca na rynek firma konsultingowa z branży IT, stała przed wyzwaniem...
Zobacz, w jaki sposób polski producent odzieży sportowej pozyskał 36 wartościowych leadów...
TimeCamp, firma oferująca oprogramowanie do time trackingu w modelu SaaS, pozyskiwała zadowalającą...
Poszukując szerszego rynku dystrybucji, dyrektor sprzedaży TrendGlass zgłosił się do nas po...
LUG, polski producent oświetlenia, chciał podbić swoją ofertą rynek zamówień publicznych kampanią...
Fivio, firma z branży produkcji spożywczej szukała nowych kanałów dotarcia do klientów,...
Flexo, producent elektroniki, szukał sposobu dotarcia ze swoimi produktami do sektora przemysłowego...
Firma XO Media zajmuje się tworzeniem i dystrybucją treści multimedialnych, w tym...
Firma Grenke specjalizuje się w świadczeniu usług finansowych dla małych i średnich...
Tomasz Grochowski, założyciel firmy Westcore Sp. z o.o., rozwinął się na rynkach...
Firma Grupa Cichy-Zasada specjalizuje się w sprzedaży i serwisie samochodów, oferując szeroką...
Zespół marketingowy Express Car Rental poszukiwał sposobu na dotarcie do nowych klientów,...
ITRA Global specjalizuje się w doradztwie oraz usługach z zakresu nieruchomości komercyjnych...
Chocolissimo specjalizuje się w produkcji i sprzedaży luksusowych czekoladowych wyrobów....
Smart Projects zajmuje się dostarczaniem innowacyjnych rozwiązań technologicznych....
EPSA została założona w 2001 roku i początkowo zajmowała się konsultingiem w...