Case Study
PiA-ZAP
PiA-ZAP to firma oferująca kompleksowe rozwiązania automatyzujące procesy produkcyjne i logistyczne. W ramach kampanii potrzebowała zwiększyć efektywność zdobywania nowych klientów i pozyskać wartościowe kontakty z branży spożywczej, papierniczej, piekarniczej i chemii gospodarczej. Skutecznie pozyskaliśmy 21 leadów i 6 maybe later.
ZAUFALI NAM
lokalizacja
Polska
branżA klienta
Automatyzacja produkcji i logistyki
cel
Zwiększyć efektywność pozyskiwania nowych klientów
grupa docelowa
CEO, dyrektorzy (techniczni, produkcji), inżynierowie produkcji
wielkość projektu
300 firm miesięcznie
czas trwania współpracy
3 miesiące
zebrane leady
21 + 6 maybe later
Inne
projekty
projekty
Audyt marketingu, sprzedaży i prospectingu, aby zwiększyć ich skuteczność i wdrożyć nowe...
Doradztwo sprzedażowe: stworzenie kompletnej strategii prospectingowej....
XBS Logistics to duża polska firma oferująca kompleksowe usługi logistyczne. W ramach...
Exea jest polskim Data Center zbudowanym od podstaw, świadczą szeroki zakres usług...
Asta Energy to organizacja działająca w branży odnawialnych źródeł energii, specjalizująca się...
Duon Dystrybucja, firma zajmująca się dostarczaniem gazu do organizacji z dużym zapotrzebowaniem...
Jak najlepiej wykorzystać okres popytu w branży? Pokazuje to producent opakowań –...
Studio Plac, jeden z liderów w branży produkcji podcastów i videocastów, potrzebował...
Fulfilio, polska firma logistyczna, poszukiwała skutecznego sposobu na dotarcie do nowych klientów,...
DC Finanse, firma świadcząca usługi finansowo-księgowe, stanęła przed wyzwaniem uporządkowania procesów sprzedażowych...
RoseWise, wchodząca na rynek firma konsultingowa z branży IT, stała przed wyzwaniem...
Zobacz, w jaki sposób polski producent odzieży sportowej pozyskał 36 wartościowych leadów...
Poszukując szerszego rynku dystrybucji, dyrektor sprzedaży TrendGlass zgłosił się do nas po...
LUG, polski producent oświetlenia, chciał podbić swoją ofertą rynek zamówień publicznych kampanią...
Fivio, firma z branży produkcji spożywczej szukała nowych kanałów dotarcia do klientów,...
Flexo, producent elektroniki, szukał sposobu dotarcia ze swoimi produktami do sektora przemysłowego...
Przy okazji wprowadzenia nowego produktu na rynek (Concept eValuate), Kantar zgłosił się...
Firma Grenke specjalizuje się w świadczeniu usług finansowych dla małych i średnich...
Tomasz Grochowski, założyciel firmy Westcore Sp. z o.o., rozwinął się na rynkach...
Firma Grupa Cichy-Zasada specjalizuje się w sprzedaży i serwisie samochodów, oferując szeroką...
Zespół marketingowy Express Car Rental poszukiwał sposobu na dotarcie do nowych klientów,...
ITRA Global specjalizuje się w doradztwie oraz usługach z zakresu nieruchomości komercyjnych...
Chocolissimo specjalizuje się w produkcji i sprzedaży luksusowych czekoladowych wyrobów....
EPSA została założona w 2001 roku i początkowo zajmowała się konsultingiem w...
Grant Thornton zwrócił się do nas z potrzebą pozyskania leadów z obszaru...
Firma Nowe Motywacje specjalizuje się w organizacji szkoleń, warsztatów oraz eventów z...
Firma UseSublime.io specjalizuje się w tworzeniu i dostarczaniu zaawansowanych narzędzi oraz platformy...
User.com zajmuje się dostarczaniem zaawansowanych narzędzi CRM (Customer Relationship Management) oraz platformy...