Case Study

Linas

Dyrektor zarządzająca Linas poszukiwała metody na precyzyjne dotarcie do nowych klientów. Celem były kluczowe rynki, na których już wcześniej firma była obecna. Już po trzech miesiącach współpracy umożliwiliśmy handlowcom Linas rozpocząć rozmowy z kilkudziesięcioma nowymi, potencjalnymi klientami.
ZAUFALI NAM

lokalizacja

Norwegia / Niemcy / Finlandia / Dania / Słowacja / Szwajcaria

branże

Produkcja materiałów tekstylnych

cel

Odkrycie nowych klientów na kluczowych rynkach

grupa docelowa

Właściciele i członkowie zarządu firm produkujących odzież

wielkość projektu

300 firm miesięcznie

czas trwania współpracy

3 miesiące

zebrane leady

31

Inne
projekty

Masz wątpliwości?

Jesteśmy tu, aby je rozwiać

Porozmawiajmy!

Nigdy nie udostępniaj wrażliwych danych (numerów kart kredytowych, numerów ubezpieczenia, haseł) za pomocą tego formularza.