Case Study
IDD Parts
Firma pracuje już aktywnie na rynku europejskim (m.in. w Niemczech i Holandii), jednak po otwarciu oddziału w Polsce próbowali różnych kanałów marketingowych. Żaden nie był w stanie dostarczyć wielu leadów sprzedażowych z interesujących ich firm. Skupiliśmy się na dokładnej analizie rynku, a następnie trafiliśmy idealnie w target. Dzięki temu kampania musiała zostać dwukrotnie wstrzymana, ponieważ handlowcy IDD Parts nie nadążali obsługiwać zgłoszeń od zainteresowanych.
ZAUFALI NAM
lokalizacja
Polska
branże
Produkcja części zamiennych do bram przemysłowych
cel
Dotarcie do osób decyzyjnych z różnych branż
grupa docelowa
Właściciele firm zajmujących się obsługą obiektów produkcyjnych i komercyjnych (Facility Management)
wielkość projektu
600 firm miesięcznie
czas trwania współpracy
4 miesiące
zebrane leady
59
Inne
projekty
projekty
Audyt marketingu, sprzedaży i prospectingu, aby zwiększyć ich skuteczność i wdrożyć nowe...
Doradztwo sprzedażowe: stworzenie kompletnej strategii prospectingowej....
XBS Logistics to duża polska firma oferująca kompleksowe usługi logistyczne. W ramach...
PiA-ZAP to firma oferująca kompleksowe rozwiązania automatyzujące procesy produkcyjne i logistyczne. W...
W ramach współpracy skupiliśmy się na usługach backupu danych oraz zewnętrznego SOC....
Asta Energy to organizacja działająca w branży odnawialnych źródeł energii, specjalizująca się...
Duon Dystrybucja, firma zajmująca się dostarczaniem gazu do organizacji z dużym zapotrzebowaniem...
Jak najlepiej wykorzystać okres popytu w branży? Pokazuje to producent opakowań –...
Studio Plac, jeden z liderów w branży produkcji podcastów i videocastów, potrzebował...
Fulfilio, polska firma logistyczna, poszukiwała skutecznego sposobu na dotarcie do nowych klientów,...
DC Finanse, firma świadcząca usługi finansowo-księgowe, stanęła przed wyzwaniem uporządkowania procesów sprzedażowych...
RoseWise, wchodząca na rynek firma konsultingowa z branży IT, stała przed wyzwaniem...
Zobacz, w jaki sposób polski producent odzieży sportowej pozyskał 36 wartościowych leadów...
Poszukując szerszego rynku dystrybucji, dyrektor sprzedaży TrendGlass zgłosił się do nas po...
LUG, polski producent oświetlenia, chciał podbić swoją ofertą rynek zamówień publicznych kampanią...
Fivio, firma z branży produkcji spożywczej szukała nowych kanałów dotarcia do klientów,...
Flexo, producent elektroniki, szukał sposobu dotarcia ze swoimi produktami do sektora przemysłowego...
Przy okazji wprowadzenia nowego produktu na rynek (Concept eValuate), Kantar zgłosił się...
Firma Grenke specjalizuje się w świadczeniu usług finansowych dla małych i średnich...
Tomasz Grochowski, założyciel firmy Westcore Sp. z o.o., rozwinął się na rynkach...
Firma Grupa Cichy-Zasada specjalizuje się w sprzedaży i serwisie samochodów, oferując szeroką...
Zespół marketingowy Express Car Rental poszukiwał sposobu na dotarcie do nowych klientów,...
ITRA Global specjalizuje się w doradztwie oraz usługach z zakresu nieruchomości komercyjnych...
Chocolissimo specjalizuje się w produkcji i sprzedaży luksusowych czekoladowych wyrobów....
EPSA została założona w 2001 roku i początkowo zajmowała się konsultingiem w...
Grant Thornton zwrócił się do nas z potrzebą pozyskania leadów z obszaru...
Firma Nowe Motywacje specjalizuje się w organizacji szkoleń, warsztatów oraz eventów z...
Firma UseSublime.io specjalizuje się w tworzeniu i dostarczaniu zaawansowanych narzędzi oraz platformy...