Case Study
HPE
Hewlett Packard Enterprise (HPE) to globalny lider w dostarczaniu rozwiązań infrastrukturalnych i chmurowych dla biznesu. W ramach współpracy realizowaliśmy kampanie cold mailowe, których celem było dotarcie do dyrektorów i menedżerów IT w dużych firmach prywatnych w Polsce. Projekty pozwoliły w krótkim czasie wygenerować 39 wartościowych leadów i otworzyć rozmowy z potencjalnymi klientami z segmentu enterprise.
rynki docelowe
Polska
BRANŻA KLIENTA
IT
czas trwania współpracy
6 miesięcy
zebrane leady
39
link
Wyzwanie
Projekt #1
HPE chciało dotrzeć do dużych polskich firm z prywatnym kapitałem, które potrzebują nowoczesnych, elastycznych i wydajnych rozwiązań pamięci masowej. Głównymi celami było:
- pozyskanie nowych leadów z sektora komercyjnego,
- zaprezentowanie przewag technologicznych nad konkurencją,
- obalenie stereotypowych obiekcji dotyczących kosztów i wdrożenia.
Projekt #2
Celem drugiego projektu było dotarcie do firm z przychodami min. 70 mln PLN, które potrzebują nowoczesnych rozwiązań do ochrony danych i przywracania środowisk IT w czasie rzeczywistym. Główne wyzwania, z jakimi mierzyło się HPE to:
- niska świadomość różnic między tradycyjnym backupem a ciągłą replikacją,
- obiekcje kosztowe wynikające z posiadania już istniejących systemów ochrony danych,
- konieczność dotarcia do branż wrażliwych na przestoje i utratę danych (np. software house’y).
Zaproponowane rozwiązanie
W projekcie #1 przygotowaliśmy trzymiesięczną kampanię cold mailową, targetując decydentów IT (CIO, IT Director, IT Infrastructure Manager).
W wiadomościach podkreślaliśmy m.in.:
- korzyści biznesowe,
- przewagi technologiczne,
- argumenty operacyjne.
Kampania została w pełni spersonalizowana – odbiorcy otrzymywali treści dopasowane do branży i specyfiki ich środowiska IT.
W projekcie #2 przeprowadziliśmy kampanię cold mailową do 900 firm w sektorze komercyjnym, wyłączając sektor publiczny.
W komunikacji akcentowaliśmy:
- kluczowe przewagi,
- wartość biznesową,
- różnice pomiędzy rozwiązaniami HPE, a klasycznymi backupami.
Treści były spersonalizowane pod kątem branży i stanowiska odbiorcy, a sekwencje follow-up konsekwentnie budowały świadomość potrzeby inwestycji w disaster recovery.
Rezultat
Łącznie w obu projektach pozyskaliśmy dla HPE 39 leadów, w tym kilkanaście gotowych na etap zaawansowanych rozmów handlowych.
Dzięki współpracy z GetSales HPE:
- dotarło do kilkuset kluczowych decydentów IT w Polsce,
- wygenerowało wartościowe leady z dużych firm, w tym z branż wcześniej nieobjętych intensywną komunikacją,
- otworzyło rozmowy o łącznym potencjale liczonym w milionach złotych,
- skutecznie przetestowało cold mailing jako kanał pozyskiwania klientów w segmencie enterprise.
W kolejnych etapach współpracy zrealizowaliśmy również projekty kierowane na rynki zagraniczne (CEE) oraz kampanie i wsparcie dla firm z kanału partnerskiego HPE, które kontynuujemy do dzisiaj.
O firmie
Hewlett Packard Enterprise (HPE) to globalny dostawca rozwiązań IT w zakresie infrastruktury, pamięci masowych, sieci, chmury hybrydowej i analityki. Firma wspiera przedsiębiorstwa na całym świecie w transformacji cyfrowej, dostarczając technologie zwiększające efektywność, bezpieczeństwo i innowacyjność biznesu.
projekty