Case Study
HanBud
Pomimo swojej wielkości, manager marketingu Hanbudu szukał możliwości zwiększenia liczby dystrybutorów na rynku polskim, litewskim oraz łotewskim. Poświęcając dużo czasu na początku projektu, poznaliśmy dokładnie wymagania co do grupy docelowej. Kampanie prowadzone były na terenie trzech rynków, wszystkie w języku lokalnym i w imieniu lokalnych handlowców. Kampania od początku była dużym sukcesem i nie pozwoliła się nudzić handlowcom Hanbudu.
ZAUFALI NAM
lokalizacja
Polska / Litwa / Łotwa
branże
Produkcja materiałów budowlanych
cel
Promocja nowych dachówek oraz ogrodzeń z oferty
grupa docelowa
Właściciele i dyrektorzy hurtowni budowlanych, firm dekarskich oraz biur architektonicznych
wielkość projektu
600 firm miesięcznie
czas trwania współpracy
5 miesięcy
zebrane leady
102
Inne
projekty
projekty
Audyt marketingu, sprzedaży i prospectingu, aby zwiększyć ich skuteczność i wdrożyć nowe...
Doradztwo sprzedażowe: stworzenie kompletnej strategii prospectingowej....
XBS Logistics to duża polska firma oferująca kompleksowe usługi logistyczne. W ramach...
PiA-ZAP to firma oferująca kompleksowe rozwiązania automatyzujące procesy produkcyjne i logistyczne. W...
W ramach współpracy skupiliśmy się na usługach backupu danych oraz zewnętrznego SOC....
Asta Energy to organizacja działająca w branży odnawialnych źródeł energii, specjalizująca się...
Duon Dystrybucja, firma zajmująca się dostarczaniem gazu do organizacji z dużym zapotrzebowaniem...
Jak najlepiej wykorzystać okres popytu w branży? Pokazuje to producent opakowań –...
Studio Plac, jeden z liderów w branży produkcji podcastów i videocastów, potrzebował...
Fulfilio, polska firma logistyczna, poszukiwała skutecznego sposobu na dotarcie do nowych klientów,...
DC Finanse, firma świadcząca usługi finansowo-księgowe, stanęła przed wyzwaniem uporządkowania procesów sprzedażowych...
RoseWise, wchodząca na rynek firma konsultingowa z branży IT, stała przed wyzwaniem...
Zobacz, w jaki sposób polski producent odzieży sportowej pozyskał 36 wartościowych leadów...
Poszukując szerszego rynku dystrybucji, dyrektor sprzedaży TrendGlass zgłosił się do nas po...
LUG, polski producent oświetlenia, chciał podbić swoją ofertą rynek zamówień publicznych kampanią...
Fivio, firma z branży produkcji spożywczej szukała nowych kanałów dotarcia do klientów,...
Flexo, producent elektroniki, szukał sposobu dotarcia ze swoimi produktami do sektora przemysłowego...
Przy okazji wprowadzenia nowego produktu na rynek (Concept eValuate), Kantar zgłosił się...
Firma Grenke specjalizuje się w świadczeniu usług finansowych dla małych i średnich...
Tomasz Grochowski, założyciel firmy Westcore Sp. z o.o., rozwinął się na rynkach...
Firma Grupa Cichy-Zasada specjalizuje się w sprzedaży i serwisie samochodów, oferując szeroką...
Zespół marketingowy Express Car Rental poszukiwał sposobu na dotarcie do nowych klientów,...
ITRA Global specjalizuje się w doradztwie oraz usługach z zakresu nieruchomości komercyjnych...
Chocolissimo specjalizuje się w produkcji i sprzedaży luksusowych czekoladowych wyrobów....
EPSA została założona w 2001 roku i początkowo zajmowała się konsultingiem w...
Grant Thornton zwrócił się do nas z potrzebą pozyskania leadów z obszaru...
Firma Nowe Motywacje specjalizuje się w organizacji szkoleń, warsztatów oraz eventów z...
Firma UseSublime.io specjalizuje się w tworzeniu i dostarczaniu zaawansowanych narzędzi oraz platformy...