Case Study

Haber

Jak najlepiej wykorzystać okres popytu w branży? Pokazuje to producent opakowań – firma Haber, która zdecydowała się na otwarcie nowego kanału lead generation w okresie największego popytu na opakowania. Poprzez łączone działania cold mail i cold LinkedIn udało nam się pozyskać 30 gorących leadów i 12 maybe later.
ZAUFALI NAM

lokalizacja

Polska

branża klienta

Produkcja opakowań

cel

Zwiększyć przychody w okresie popytu

grupa docelowa

Właściciele i kierownicy działów małych i średnich firm e-commerce oraz firm z branży produkcyjnej

wielkość projektu

300 firm miesięcznie + 200 firm miesięcznie przez LinkedIn

czas trwania współpracy

3 miesiące

zebrane leady

30 + 12 maybe later

Inne
projekty

Masz wątpliwości?

Jesteśmy tu, aby je rozwiać

Porozmawiajmy!

Nigdy nie udostępniaj wrażliwych danych (numerów kart kredytowych, numerów ubezpieczenia, haseł) za pomocą tego formularza.