Case Study
Flexoo
Flexoo, firma produkująca elektronikę, poszukiwała nowych możliwości sprzedaży. Dyrektor marketingu Flexoo chciał postawić na ekspansję i aktywne pozyskiwanie klientów na rynkach kluczowych z perspektywy rozwoju biznesu: w Polsce, w Niemczech, USA, Chinach oraz Japonii.
rynki docelowe
Polska, Niemcy, USA, Chiny, Japonia
BRANŻA KLIENTA
Produkcja elektroniki
czas trwania współpracy
4 miesiące
zebrane leady
15
link
Wyzwanie
Dyrektor marketingu Flexoo zwrócił się do nas z potrzebą zaprojektowania i przeprowadzenia kampanii lead generation, skierowanej do precyzyjnie zdefiniowanych grup docelowych (automotive, producenci baterii i BESS, elektronika, jednostki naukowe) na 5 rynkach. Celem było wygenerowanie jakościowych leadów.
Zaproponowane rozwiązanie
Na podstawie warsztatu i szczegółowego briefu przygotowaliśmy propozycję kampanii prospectingowej w oparciu o cold mailing.
Zbudowaliśmy bazę kontaktów na wszystkich rynkach docelowych z uwzględnieniem wytypowanych buyer person i branż.
Komunikacja opierała się na:
- pokazaniu przewagi jakościowej i technologicznej Flexoo,
- akcentowaniu bezpieczeństwa łańcucha dostaw,
- przykładach zastosowań w branżach automotive, produkcji baterii i elektroniki,
- referencjach – m.in. współpracy z NASA.
Nasi konsultanci dostosowali treści do języka komunikacji i specyfiki każdego z rynków.
Rezultat
W ramach współpracy dostarczyliśmy 15 wysokiej jakości leadów sprzedażowych wygenerowanych w trakcie kampanii.
Działania potwierdziły zainteresowanie ofertą Flexoo ze strony decydentów z branży automotive, rynku baterii i laboratoriów badawczych.
Stworzyliśmy elastyczny model prospectingu, który Flexoo może rozwijać w kolejnych miesiącach i skalować na inne rynki.
Opis Firmy
projekty