Case Study

Flexoo

Flexoo, firma produkująca elektronikę, poszukiwała nowych możliwości sprzedaży. Dyrektor marketingu Flexoo chciał postawić na ekspansję i aktywne pozyskiwanie klientów na rynkach kluczowych z perspektywy rozwoju biznesu: w Polsce, w Niemczech, USA, Chinach oraz Japonii.

ZAUFALI NAM

rynki docelowe

Polska, Niemcy, USA, Chiny, Japonia

BRANŻA KLIENTA

Produkcja elektroniki

czas trwania współpracy

4 miesiące

zebrane leady

15

link

Wyzwanie

Dyrektor marketingu Flexoo zwrócił się do nas z potrzebą zaprojektowania i przeprowadzenia kampanii lead generation, skierowanej do precyzyjnie zdefiniowanych grup docelowych (automotive, producenci baterii i BESS, elektronika, jednostki naukowe) na 5 rynkach. Celem było wygenerowanie jakościowych leadów.

Zaproponowane rozwiązanie

Na podstawie warsztatu i szczegółowego briefu przygotowaliśmy propozycję kampanii prospectingowej w oparciu o cold mailing.

Zbudowaliśmy bazę kontaktów na wszystkich rynkach docelowych z uwzględnieniem wytypowanych buyer person i branż.

Komunikacja opierała się na:

  • pokazaniu przewagi jakościowej i technologicznej Flexoo,
  • akcentowaniu bezpieczeństwa łańcucha dostaw,
  • przykładach zastosowań w branżach automotive, produkcji baterii i elektroniki,
  • referencjach – m.in. współpracy z NASA.

Nasi konsultanci dostosowali treści do języka komunikacji i specyfiki każdego z rynków.

Rezultat

W ramach współpracy dostarczyliśmy 15 wysokiej jakości leadów sprzedażowych wygenerowanych w trakcie kampanii.

Działania potwierdziły zainteresowanie ofertą Flexoo ze strony decydentów z branży automotive, rynku baterii i laboratoriów badawczych.

Stworzyliśmy elastyczny model prospectingu, który Flexoo może rozwijać w kolejnych miesiącach i skalować na inne rynki.

Opis Firmy

Flexoo to firma produkcyjna specjalizująca się w elektronice drukowanej i matrycach sensorycznych, dostarczając rozwiązania end-to-end – od R&D po masową produkcję. Dzięki technologii roll-to-roll firma oferuje szybkie i skalowalne wdrożenia dla branż takich jak automotive, baterie i elektronika konsumencka, stawiając na niemiecką precyzję i europejską jakość.
Inne
projekty