Case Study

Daikin

Przy okazji wprowadzenia nowych systemów chłodniczo-grzewczych, przedstawiciele Daikina poszukiwali sposobu na dotarcie do nowej grupy docelowej. Pomimo swojej rozpoznawalności, Daikin nie był kojarzony z dostawcą kompleksowych systemów dla branży HoReCa. Z pozyskanych kontaktów, 4 inwestycje mają potencjał aby dojść do realizacji w 2024 roku.
ZAUFALI NAM

lokalizacja

Polska

branże

Produkcja urządzeń chłodniczych i grzewczych (HVAC)

cele

Promocja nowego produktu – systemy klimatyzacyjne i kuchenne dla HoReCa
Usprawnienie procesu pozyskiwania nowych kontraktów

grupa docelowa

Właściciele oraz prezesi hoteli i restauracji

wielkość projektu

300 firm miesięcznie

czas trwania współpracy

9 miesięcy

zebrane leady

41

Rezultaty

Projekt #1 HoReCa: potencjał inwestycyjny na kwotę kilku milionów, dokładne spenetrowanie nowego dla Daikina rynku

Projekt #2 Rental: otwarcie procesów sprzedażowych w kluczowych firmach z grupy docelowej firm produkcyjnych

W trakcie współpracy centrala regionalna dołączyła także rynki Czech, Słowacji i Węgier.

Inne
projekty