Case Study
Daikin
Przy okazji wprowadzenia nowych systemów chłodniczo-grzewczych, przedstawiciele Daikina poszukiwali sposobu na dotarcie do nowej grupy docelowej. Pomimo swojej rozpoznawalności, Daikin nie był kojarzony z dostawcą kompleksowych systemów dla branży HoReCa. Z pozyskanych kontaktów, 4 inwestycje mają potencjał aby dojść do realizacji w 2024 roku.
ZAUFALI NAM
lokalizacja
Polska
branże
Produkcja urządzeń chłodniczych i grzewczych (HVAC)
cele
Promocja nowego produktu – systemy klimatyzacyjne i kuchenne dla HoReCa
Usprawnienie procesu pozyskiwania nowych kontraktów
grupa docelowa
Właściciele oraz prezesi hoteli i restauracji
wielkość projektu
300 firm miesięcznie
czas trwania współpracy
9 miesięcy
zebrane leady
41
Rezultaty
Projekt #1 HoReCa: potencjał inwestycyjny na kwotę kilku milionów, dokładne spenetrowanie nowego dla Daikina rynku
Projekt #2 Rental: otwarcie procesów sprzedażowych w kluczowych firmach z grupy docelowej firm produkcyjnych
W trakcie współpracy centrala regionalna dołączyła także rynki Czech, Słowacji i Węgier.
Inne
projekty
projekty
American Lens, firma działająca w branży produkcji i dystrybucji szkieł okularowych, poszukiwała...
Dla Gate Software – firmy specjalizującej się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań...
XBS Logistics to duża polska firma oferująca kompleksowe usługi logistyczne. W ramach...
SMG Machines Polska to rodzimy oddział istniejącej od 1975r. niemieckiej firmy produkującej...
PiA-ZAP to firma oferująca kompleksowe rozwiązania automatyzujące procesy produkcyjne i logistyczne. W...
Exea jest polskim Data Center zbudowanym od podstaw, świadczą szeroki zakres usług...
Asta Energy to organizacja działająca w branży odnawialnych źródeł energii, specjalizująca się...
Duon Dystrybucja, firma zajmująca się dostarczaniem gazu do organizacji z dużym zapotrzebowaniem...
Jak najlepiej wykorzystać okres popytu w branży? Pokazuje to producent opakowań –...
Studio Plac, jeden z liderów w branży produkcji podcastów i videocastów, potrzebował...
Fulfilio, polska firma logistyczna, poszukiwała skutecznego sposobu na dotarcie do nowych klientów,...
DC Finanse, firma świadcząca usługi finansowo-księgowe, stanęła przed wyzwaniem uporządkowania procesów sprzedażowych...
RoseWise, wchodząca na rynek firma konsultingowa z branży IT, stała przed wyzwaniem...
TimeCamp, firma oferująca oprogramowanie do time trackingu w modelu SaaS, pozyskiwała zadowalającą...
Poszukując szerszego rynku dystrybucji, dyrektor sprzedaży TrendGlass zgłosił się do nas po...
LUG, polski producent oświetlenia, chciał podbić swoją ofertą rynek zamówień publicznych kampanią...
Fivio, firma z branży produkcji spożywczej szukała nowych kanałów dotarcia do klientów,...
Flexo, producent elektroniki, szukał sposobu dotarcia ze swoimi produktami do sektora przemysłowego...
Firma XO Media zajmuje się tworzeniem i dystrybucją treści multimedialnych, w tym...
Firma Grenke specjalizuje się w świadczeniu usług finansowych dla małych i średnich...
Tomasz Grochowski, założyciel firmy Westcore Sp. z o.o., rozwinął się na rynkach...
Firma Grupa Cichy-Zasada specjalizuje się w sprzedaży i serwisie samochodów, oferując szeroką...
Zespół marketingowy Express Car Rental poszukiwał sposobu na dotarcie do nowych klientów,...
ITRA Global specjalizuje się w doradztwie oraz usługach z zakresu nieruchomości komercyjnych...
Chocolissimo specjalizuje się w produkcji i sprzedaży luksusowych czekoladowych wyrobów....
Smart Projects zajmuje się dostarczaniem innowacyjnych rozwiązań technologicznych....
EPSA została założona w 2001 roku i początkowo zajmowała się konsultingiem w...
Grant Thornton zwrócił się do nas z potrzebą pozyskania leadów z obszaru...