BRANŻE

Pozyskiwanie klientów w branży IT

Większa liczba spotkań handlowych to pierwszy krok do zwiększenia sprzedaży w branży IT.
Drugi krok to zwiększenie konwersji i skuteczności Twoich handlowców. Zobacz, jak możemy Ci w tym pomóc!

Pozyskiwanie klientów
w branży IT z GetSales

Czy menedżer w Twojej firmie świetnie radzi sobie z rozwiązywaniem problemów technicznych, ale znalezienie nowych klientów przychodzi mu z trudem? Czy pomimo wielu prób i różnych strategii, efekty były niezadowalające? Wiele firm w branży IT mierzy się z tym wyzwaniem, ale my znamy skuteczne rozwiązanie. Dobrze przygotowany cold mailing potrafi systematycznie dostarczać nowe kontakty. Jednak żeby mógł być efektywnym narzędziem, trzeba go odpowiednio wykonać. Poznaj najlepszy sposób na wykorzystanie cold mailingu w praktyce.

Pozyskiwanie klienta w Branży IT

Jak pozyskiwać więcej klientów w branży IT?

Jednym z efektywnych sposobów pozyskiwania nowych kontrahentów w branży IT jest cold mailing. Polega on na wysyłaniu spersonalizowanych e-maili do firm, które nie miały wcześniej z Tobą kontaktu. To najtańszy i jednocześnie najskuteczniejszy sposób na dotarcie do nowych potencjalnych klientów, pod warunkiem że jest dobrze przygotowany. Żeby zacząć wysyłać wiadomości, należy w pierwszej kolejności zebrać informacje o grupie docelowej. Musisz poznać swoich klientów, aby wiedzieć, czy Twoja oferta może pomóc rozwiązać ich problemy. Jeśli połączysz potrzeby konsumentów z rozwiązaniem w postaci Twoich usług lub produktów, to stałe pozyskiwanie nowych kontaktów nie będzie już wyzwaniem!

Pozyskiwanie klientów w branży IT – poznaj problemy potencjalnych kontrahentów

Jeśli Twoje dotychczasowe próby zdobycia nowych klientów na usługi IT nie przynosiły efektów, pora to zmienić. Trafisz do właściwych osób, które zdecydują się na współpracę tylko wtedy, gdy zrozumiesz ich rzeczywiste problemy. Dzięki temu dowiesz się, z jakimi wyzwaniami mierzą się osoby decyzyjne w tych firmach, jakie dodatkowe kwestie przeszkadzają im w codziennej pracy i jakiej pomocy potrzebują. Z takimi informacjami z łatwością napiszesz e-maila, w którym będzie rozwiązanie dotychczasowych problemów potencjalnych klientów. Właściciele, menedżerowie i pracownicy w branży IT mogą stawać przed różnymi wyzwaniami, mogą one dotyczyć:

bezpieczeństwa danych – obawy związane z cyberatakami i ochroną informacji;
integracji systemów – problemy z płynnym połączeniem różnych systemów i narzędzi;
skalowalności – trudności w dostosowaniu rozwiązań do rosnących potrzeb biznesowych;
kosztów utrzymania infrastruktury – wysokie wydatki na utrzymanie i rozwój infrastruktury IT;
czasu wdrożenia – długie okresy potrzebne na wdrożenie nowych rozwiązań.

Zrozumienie tych problemów pozwoli Ci lepiej przygotować ofertę i komunikację z potencjalnymi klientami, a dzięki temu również Twój cold mailing będzie skuteczny.

Pozyskiwanie klienta w branży IT

Mów w języku swoich potencjalnych klientów, jeśli chcesz pozyskiwać więcej nabywców w branży IT

Na pozyskanie klientów w branży IT ma wpływ także język i styl komunikacji. Wybór odpowiedniego słownictwa jest ważny, ponieważ każda grupa docelowa inaczej będzie rozumiała terminy branżowe. Możesz przeprowadzić badania we własnym zakresie i porozmawiać z aktualnymi oraz byłymi klientami. Zapytaj ich o zwroty, którymi posługują się na co dzień, dzięki temu stworzyć zbiór wyrażeń, których później użyjesz w komunikacji z potencjalnymi klientami. Unikaj wysyłania wiadomości w języku, którego nie rozumieją odbiorcy lub który może negatywnie wpłynąć na odbiór Twojej firmy. Zbyt prosty język może zniechęcić klientów do podjęcia interakcji, ponieważ od razu zauważą, że niewiele o nich wiesz i nie rozumiesz ich potrzeb. Co więcej, w wiadomości skup się na omówieniu tego, jak Twoja oferta może rozwiązać kluczowe problemy odbiorcy, zamiast na tym, dlaczego Twoja firma jest najlepsza. Na prezentację swoich zalet będziesz miał jeszcze czas.

CASE STUDY

Branża IT

DSV - case study

Firma DSV jest globalnym dostawcą usług logistycznych, specjalizującym się w spedycji towarów drogą lądową, morską i lotniczą, a także w magazynowaniu i zarządzaniu łańcuchem dostaw. Oferuje kompleksowe rozwiązania transportowe i logistyczne, wspierając klientów w zarządzaniu ich procesami logistycznymi na całym świecie.

Azymut - case study

Firma OSDW Azymut zajmuje się dystrybucją książek, oferując usługi logistyczne, magazynowe oraz sprzedażowe dla wydawnictw i księgarń. Ponadto, zapewnia kompleksową obsługę rynku wydawniczego, wspierając procesy dystrybucji i sprzedaży książek zarówno w tradycyjnych, jak i internetowych kanałach sprzedaży.

NASI KLIENCI

Oni nam już zaufali

Masz wątpliwości?

Jesteśmy tu, aby je rozwiać

Porozmawiajmy!

Nigdy nie udostępniaj wrażliwych danych (numerów kart kredytowych, numerów ubezpieczenia, haseł) za pomocą tego formularza.