AGENCJA WSPARCIA SPRZEDAŻY
Napędzamy sprzedaż
Jedyna w Polsce agencja wsparcia sprzedaży współpracująca z Tobą
na całej długości procesu sprzedaży.
NASZE WARTOŚCI
Wiemy, że w sprzedaży
liczą się konkrety
01.
02.
03.
04.
AGENCJA WSPARCIA SPRZEDAŻY
Co nas różni od konkurencji?
Z działu sprzedaży się wywodzimy i rozumiemy, że bez stale dotankowanego lejka i dobrze ogarniętego procesu trudno dojechać do celów rocznych i kwartalnych. Dlatego nasza usługa to NIE tylko przygotowanie dobrze działającego prospectingu, ale przede wszystkim konsulting B2B.
Legenda głosi, że istnieje firma, która nie przejechała się na konsultingu, który nic nie wniósł. Sami tego doświadczyliśmy, dlatego nasi konsultanci najpierw dokładnie poznają Twoje wyzwania i potrzeby, a dopiero później oferują konkretną pomoc dotyczącą konkretnych zagadnień. U nas konsulting to działanie fachowca, a nie opakowane w wymuskaną prezentacje frazesy „musicie upłynnić proces”.
Konsulting w B2B jest jak trening z trenerem personalnym. My powiemy Ci jak wykonać przysiad, ale żeby mięśnie zapracowały będziesz musiał wykonać go sam. Wynik naszej współpracy będzie zawsze wypadkową naszej wiedzy oraz Twojego zaangażowania i chęci zmian.
Nie wymyślamy procedur i procesów, które mają tylko dobrze wyglądać w CRM. Wszystkie działania, które proponujemy mają mieć jeden główny cel – zwiększenie Twoich dochodów.
Wiemy, że elastyczność w biznesie jest ważna. Stawiamy w tym temacie na partnerskość. Rozumiemy, że jeżeli chcesz przetestować nowe rozwiązanie dla swojego biznesu to nie chcesz się wiązać umowami, które trudno jest wypowiedzieć, więc takich Ci nie proponujemy.
Z kim będziesz współpracować?
Paweł Kobusiński
CEO & Sales Consultant
Prezes i założyciel agencji GetSales. W sprzedaży B2B od 2015 roku. Pasjonat nowoczesnego podejścia do marketingu i sprzedaży. Prywatnie wielki fan koszykówki oraz motoryzacji.
Katarzyna Narczyk
VP & Outbound Consultant
Natalia Mentrycka
VP & Marketing Consultant
Dba o cały marketing w wymiarze 4P. Entuzjastka badań Buyer Person. Prywatnie uwielbia jeździć na nartach i podróżować. Szczególny znak rozpoznawczy to fryzura na Wodeckiego.
Marek Domański
Sales Consultant
Michał Szymaniak
Content Specialist
Zajmuje się tworzeniem contentu i copywritingiem na potrzeby marketingu GetSales. Zainteresowania: słaby film, słaba książka, dobre treści. Prywatnie tata dwóch kotów.
Maciej Kubicki
Marketing Specialist
Zajmuje się marketingiem. Twórca najbardziej niestandardowych cold maili w Polsce. Prywatnie entuzjasta futbolu amerykańskiego, treningu siłowego, kuchni oraz kultury bliskiego wschodu.
Business Development Manager
Na co dzień zajmuje się efektywnym pozyskiwaniem nowych klientów, a po godzinach inwestuje swój czas w budowanie relacji z ciekawymi ludźmi.
Izabela Kobusińska
Operations Manager
Ewelina Rutkowska
Customer Success Team Leader
Oksana Sendo
Customer Success Manager
Sara Rabenda
Researcher
Zajmuje się tworzeniem kompletnych baz danych. Po pracy uwielbia grać w koszykówkę, podróżować oraz słuchać podcastów.
NASI KLIENCI
Dołącz do klientów, którzy już korzystali
z naszych usług
“Z zespołem GetSales działamy od 2 lat. Współpracę oceniam wzorcowo – wiedza i kompetencje w zakresie kampanii cold mailingowych, bardzo szybkie działanie, otwartość na eksperymenty i wsparcie na każdym etapie realizacji projektu. To, co wyróżnia GetSales na tle innych agencji i partnerów marketingowych, to ekspresowa reakcja na nasz (czasem negatywny) feedback i natychmiastowe proponowanie rozwiązań.
Aleksandra Nowak
HEAD OF OPEARTIONS W USER.COM
Mogę potwierdzić, że GetSales to firma profesjonalna, rzeczowa i skrupulatna. Jednak, wolę powiedzieć, że to Partner, dzięki któremu ja, jako Manager czuję spokój i pewność, że terminy, jakość i cele zostaną zrealizowane.
Maciej Markiewicz
MARKETING MANAGER W LUNEOS
Współpraca z GetSales była bardzo dobrym elementem uzupełniającym nasz model sprzedażowy. Jako osoba odpowiedzialna za nowy kanał sprzedaży w Daikin bardzo pozytywnie oceniam współpracę z Eweliną i zespołem. Dotarliśmy wspólnie do nowych klientów, którzy są bardzo perspektywiczni z naszego punktu widzenia. Odkryliśmy także kolejne branże z dużym potencjałem oraz dowiedzieliśmy się dla których klientów na pewno nie będziemy mogli zaproponować rozwiązania.
Marcin Krośniewski
KEY ACCOUNT MANAGER W DAIKIN
Regularne spotkania z Project Managerem pozwoliły jeszcze lepiej dopasować kampanię do naszych potrzeb, dzięki czemu jej wyniki przerosły nasze oczekiwania.
Kamila Kowalska
DYREKTOR HANDLOWY W SMART POINTS