Poznaj prawdziwe powody wygranych i przegranych sprzedaży
Dowiedz się, co naprawdę decyduje o sukcesie lub porażce w Twoim procesie sprzedaży.
Pobierz zestaw gotowych pytań wraz ze wskazówkami do badania win-loss i zacznij rozmawiać z klientami oraz leadami w sposób, który przynosi konkretne odpowiedzi i inspiracje do działania.
Pobierz zestaw gotowych pytań wraz ze wskazówkami do badania win-loss i zacznij rozmawiać z klientami oraz leadami w sposób, który przynosi konkretne odpowiedzi i inspiracje do działania.
Czym jest badanie win-loss?
Badanie win-loss to proces analizy powodów, dla których klienci zdecydowali się (lub nie) na zakup Twojej oferty.
Dzięki rozmowom z osobami, które wygrałeś lub straciłeś w procesie sprzedaży, możesz lepiej zrozumieć ich motywacje, obiekcje i potrzeby — a następnie wykorzystać te informacje do optymalizacji strategii handlowej, marketingowej i produktowej.
Dzięki rozmowom z osobami, które wygrałeś lub straciłeś w procesie sprzedaży, możesz lepiej zrozumieć ich motywacje, obiekcje i potrzeby — a następnie wykorzystać te informacje do optymalizacji strategii handlowej, marketingowej i produktowej.
DANE FIRMOWE
GETSALES GROUP Sp. z o.o.
ul. Ożarowska 42
61-332 Poznań
+48 660 157 513
kontakt@getsales.pl
ul. Ożarowska 42, 61‑332 Poznań
NIP: 7822897729
KRS: 0000901092
REGON: 388962787