USŁUGI
Baza danych B2B
Zwiększ skuteczność swojej sprzedaży dzięki precyzyjnej bazie danych B2B.
Oferujemy w pełni legalne, aktualne i precyzyjnie przygotowane dane, które pomogą Ci skutecznie docierać do decydentów i zwiększać sprzedaż. Zamów bazę danych klientów biznesowych i poinformuj o swoim biznesie właściwe osoby.
BAZA DANYCH B2B
Baza danych B2B
Trafiaj do właściwych klientów – szybciej i skuteczniej
Czym jest Baza danych B2B?
Twoje wytyczne, nasza precyzja
Ty określasz kryteria swojej grupy docelowej z branży B2B np.
- zasięg geograficzny,
- wielkość firmy,
- stanowisko,
- branże,
- technologie.
Pod przedstawione wytyczne przygotowujemy dla Ciebie dokładną bazę kontaktów.
Ty wybierasz, jakiego rodzaju danych potrzebujesz: jedynie adresu email, telefonu, czy również linka do profilu na LinkedIn lub adresu korespondencji firmowej.
Dlaczego warto kupić gotową bazę danych B2B?
Precyzyjne targetowanie. Docierasz do firm i osób, które rzeczywiście są zainteresowane Twoją ofertą.
Legalność i zgodność z RODO. Wszystkie dane są pozyskane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Oszczędność czasu i zasobów. Zamiast budować bazę przez miesiące, możesz od razu działać sprzedażowo.
Wysoka jakość danych. Eliminujemy błędne, nieaktualne i niedopasowane kontakty, dzięki czemu masz pewność, że docierasz do właściwych osób.
Wsparcie dla kampanii ABM. Nasze bazy są idealne do strategii Account-Based Marketing (ABM), umożliwiają personalizację komunikacji i maksymalizację skuteczności kampanii B2B.
FAQ
Odpowiedzi na najczęściej
zadawane nam pytania
Zamówioną bazę danych, której zostajesz właścicielem możesz wykorzystać do działań marketingowych. Najczęściej nasze bazy danych klienci wykorzystują do outbound marketingu, czyli:
- samodzielnego prowadzenia kampanii cold mailowych,
- kampanii cold callingowych,
- precyzyjnie targetowanych kampanii reklamowych na LinkedIn,
- wysyłek tradycyjnych.
Dzięki precyzyjnej bazie danych możesz prowadzić kampanie ABM – Account Based Marketing, które są najefektywniejsze budżetowo.
Podaj nam:
- zasięg geograficzny,
- branżę,
- wielkość firmy (ilość pracowników lub średni przychód),
- stanowiska osób, do których chcesz dotrzeć,
- inne istotne kryteria.
Dodatkowo to Ty decydujesz czy chcesz dostać tylko adres email, czy również telefon, adres korespondencyjny i link do profilu na LinkedIn.
Pozyskujemy informacje zgodnie z regulacjami prawnymi.
Główną korzyścią z posiadania precyzyjnej bazy danych B2B jest możliwość precyzyjnego targetowania potencjalnych klientów, prowadzenie dopasowanej do potrzeb komunikacyjnych konkretnej grupy kampanii marketingowych, co przekłada się na zwiększenie konwersji oraz oszczędność budżetu marketingowego.
Samodzielne przygotowanie precyzyjnej bazy danych wymaga wykorzystania wielu narzędzi. Ich średni miesięczny koszt, w zależności od potrzeb oscyluje od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Do tego należy dołożyć koszt roboczo-godzin potrzebny na wdrożenie narzędzi, spięcie ich ze sobą i obróbkę danych. Zakup bazy u nas jest dużo tańszy, gdyż korzystamy z efektu skali w biznesie i rozkładamy wszystkie koszty narzędzi na kilkudziesięciu klientów.
NASI KLIENCI
Dołącz do klientów, którzy już korzystali
z naszych usług
“Z zespołem GetSales działamy od 2 lat. Współpracę oceniam wzorcowo – wiedza i kompetencje w zakresie kampanii cold mailingowych, bardzo szybkie działanie, otwartość na eksperymenty i wsparcie na każdym etapie realizacji projektu. To, co wyróżnia GetSales na tle innych agencji i partnerów marketingowych, to ekspresowa reakcja na nasz (czasem negatywny) feedback i natychmiastowe proponowanie rozwiązań.
Aleksandra Nowak
HEAD OF OPEARTIONS W USER.COM
Mogę potwierdzić, że GetSales to firma profesjonalna, rzeczowa i skrupulatna. Jednak, wolę powiedzieć, że to Partner, dzięki któremu ja, jako Manager czuję spokój i pewność, że terminy, jakość i cele zostaną zrealizowane.
Maciej Markiewicz
MARKETING MANAGER W LUNEOS
Współpraca z GetSales była bardzo dobrym elementem uzupełniającym nasz model sprzedażowy. Jako osoba odpowiedzialna za nowy kanał sprzedaży w Daikin bardzo pozytywnie oceniam współpracę z Eweliną i zespołem. Dotarliśmy wspólnie do nowych klientów, którzy są bardzo perspektywiczni z naszego punktu widzenia. Odkryliśmy także kolejne branże z dużym potencjałem oraz dowiedzieliśmy się dla których klientów na pewno nie będziemy mogli zaproponować rozwiązania.
Marcin Krośniewski
KEY ACCOUNT MANAGER W DAIKIN
Regularne spotkania z Project Managerem pozwoliły jeszcze lepiej dopasować kampanię do naszych potrzeb, dzięki czemu jej wyniki przerosły nasze oczekiwania.
Kamila Kowalska
DYREKTOR HANDLOWY W SMART POINTS