BRANŻE

Pozyskiwanie klientów w branży produkcyjnej

Większa liczba spotkań sprzedażowych to kluczowy krok do wzrostu sprzedaży w branży produkcyjnej.

Następny etap? Poprawa konwersji i skuteczności Twojego zespołu handlowego. Sprawdź, jak wesprzemy Cię w osiągnięciu tych celów!

Pozyskiwanie klientów w branży produkcyjnej z GetSales

Produkujesz wysokiej jakości urządzenia lub komponenty, ale liczba klientów nie rośnie tak szybko, jakbyś tego oczekiwał? Nasze doświadczenie pokazuje, że z tym wyzwaniem mierzy się dzisiaj wiele firm w branży produkcyjnej. Dotyczy to najczęściej przedsiębiorstw, które nie mają odpowiedniego wsparcia w procesie sprzedaży. Handlowcy często zajmują się każdym obszarem związanym ze sprzedażą, a przez to mają niewystarczająco dużo czasu na… samą sprzedaż.

Jeśli zastanawiasz się, jak poradzić sobie z tymi wyzwaniami i umożliwić handlowcom bardziej efektywną pracę – mamy dla Ciebie rozwiązanie. W GetSales łączymy wiedzę o branży produkcyjnej ze sprawdzoną strategią cold mailingu i konsultingiem sprzedażowym. To sprawia, że dowozimy nowe kontakty z dużym potencjałem sprzedażowym i pomagamy w ich skuteczniejszej konwersji. 

Pozyskiwanie klienta w branży produkcyjnej

Jak pozyskujemy klientów w branży produkcyjnej?

Dotarcie do potencjalnych klientów to dość czasochłonny i wymagający proces. Dlatego przyda Ci się wsparcie. W całym procesie pozyskiwania nowych kontaktów skupiamy się na:

  • zainteresowaniu odbiorcy spersonalizowaną wiadomością,
  • uświadomieniu, że Twoja oferta jest rozwiązaniem jego dotychczasowych problemów,
  • zachęceniu do wykonania konkretnego działania, czyli odpowiedzi na wiadomość i zapoznania się ze szczegółami oferty.

Dzięki wiedzy popartej doświadczeniem i znajomości branży produkcyjnej przygotujemy dla Ciebie skuteczną kampanię mailingową i pomożemy zwiększyć zainteresowanie Twoją firmą.

Pozyskiwanie klientów w branży produkcyjnej zaczyna się od znajomości klienta

Każda firma produkcyjna działa w specyficznym środowisku, gdzie potrzeby kontrahentów mogą diametralnie różnić się od siebie. Dlatego zrozumienie problemów Twoich potencjalnych klientów to podstawa. Z tego względu naszą współpracę rozpoczniemy od dogłębnej analizy grupy docelowej. Takie działanie umożliwia:

  • identyfikację najważniejszych segmentów rynku,
  • personalizowanie treści maila,
  • adresowanie konkretnych problemów i rozwiązań w postaci Twojej oferty.

Jeśli jeszcze nie znasz dobrze swoich potencjalnych klientów, to żaden problem. Nasz doświadczony zespół pomoże Ci opracować wszystkie najważniejsze cechy, potrzeby, problemy i proces decyzyjny grupy odbiorców.

Pozyskiwanie klienta w branży produkcyjnej

Mamy doświadczenie w pozyskiwaniu leadów w branży produkcyjnej

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy z różnymi firmami w branży produkcyjnej lepiej rozumiemy unikalne potrzeby klientów. Przeprowadzamy skuteczną segmentację rynku i nie powiększamy sztucznie grup docelowych, do których można wysłać tę samą wiadomość. Maksymalizujemy zainteresowanie odbiorcy i kontakt zwrotny. To sprawia, że dostarczamy leady, które aktywnie poszukują Twoich usług lub produktów. Otrzymasz od nas kontakty, które mają realny potencjał sprzedażowy.

Jak zwiększyć skuteczność w pozyskiwaniu klientów w branży produkcyjnej?

Zwiększenie sprzedaży w Twojej firmie produkcyjnej to nie tylko skuteczne pozyskiwanie nowych klientów, ale również odpowiednie zarządzanie nimi. Dlatego w GetSales:

  • wdrażamy sprawdzone narzędzia do monitorowania kontaktów jak CRM,
  • prowadzimy dokładną analizę i segmentację rynku,
  • precyzyjnie targetujemy cold e-maile.

Wiemy, że każde przedsiębiorstwo jest inne, ma inną kulturę, wyzwania i zasoby, dlatego nasze rozwiązania są elastyczne i zawsze dopasowane do konkretnej sytuacji. Mając wiedzę o Twojej firmie i klientach możemy stworzyć personalizowane komunikaty adresujące konkretne rozwiązania problemów wraz z czytelnym wezwaniem do działania. W efekcie jesteśmy w stanie zwiększyć nie tylko zainteresowanie, ale również liczbę zapytań ofertowych, które mogą przerodzić się w zamówienia.

Pozyskiwanie klienta w branży produkcyjnej

Wykorzystujemy cold mailing, aby skutecznie pozyskiwać leady

Jednym z najskuteczniejszych narzędzi, które stosujemy w procesie pozyskiwania leadów w branży produkcyjnej, jest cold mailing. Zastanawiasz się, dlaczego wybieramy właśnie tę metodę? Odpowiedź jest prosta!

  1. Cold mailing pozwala na dotarcie do decydentów w firmach produkcyjnych, którzy mogą być zainteresowani Twoimi usługami lub produktami.
  2. Dzięki precyzyjnie stargetowanym wiadomościom przyciągamy uwagę odbiorców, zwiększając szanse na sprzedaż.
  3. Stawiamy Twoją firmę w roli eksperta w branży i wzbudzamy zaufanie u odbiorcy.
  4. To narzędzie pomaga docierać do nowych klientów i daje możliwość zbudowania z nimi długotrwałych relacji biznesowych.

Jeśli Twoim celem jest efektywne generowanie leadów i zwiększenie sprzedaży, cold mailing może okazać się niezastąpionym elementem strategii Twojej firmy. Jesteś gotowy na zwiększenie sprzedaży? Przekonaj się, że potrafimy dowozić nowych klientów – sprawdź nasze case studies.

CASE STUDY

Branża produkcyjna

Daikin - case study

Przy okazji wprowadzenia nowych systemów chłodniczo-grzewczych, przedstawiciele Daikina poszukiwali sposobu na dotarcie do nowej grupy docelowej. Pomimo swojej rozpoznawalności, Daikin nie był kojarzony z dostawcą kompleksowych systemów dla branży HoReCa. Z pozyskanych kontaktów już teraz 4 inwestycje mają potencjał aby dojść do realizacji.

Rockwool - case study

Dyrektor marketingu Rockwool, jednego z liderów rynku produkcji materiałów budowlanych, poszukiwał sposobu na dotarcie do architektów i projektantów. Razem udało nam się dotrzeć do osób decyzyjnych z trudno dostępnej metodami digitalowymi grupy docelowej.

NASI KLIENCI

Oni nam już zaufali