Jak wygrywać więcej szans sprzedaży? Feat Paweł Ciszak

Ocena

Ten webinar jest dla Ciebie, jeśli zastanawiasz się… 

  1. …chcesz zrozumieć, jak skutecznie definiować i kontrolować proces sprzedaży w swojej firmie. 
  1. …interesują Cię praktyczne wskazówki dotyczące kwalifikacji i ustalania priorytetu szans sprzedażowych. 
  1. …pragniesz dowiedzieć się, jak poprawić współpracę z klientami oraz jak korzystać z narzędzi CRM do optymalizacji działań sprzedażowych. 

 

Z tego webinaru wyciągniesz następujące wnioski:

 

Proces sprzedaży i jego znaczenie

  • Kluczowe jest jasne zdefiniowanie etapów i czynności w procesie sprzedaży oraz przydzielenie odpowiednich zadań różnym osobom. 
  • Korzystanie z narzędzi CRM do kontrolowania procesu sprzedaży i prognozowania wyników jest istotne. 

Praktyczne wskazówki dotyczące sprzedaży i zarządzania

  • Skuteczne zdefiniowanie i kontrola procesu sprzedaży przyczyniają się do osiągnięcia lepszych wyników. 
  • Praca z procesem sprzedaży i zakresami obowiązków handlowców pozwala na ciągłe doskonalenie procesu i maksymalizację działań sprzedażowych. 
  • Walka o znalezienie czynności o największym wpływie na wynik oraz analiza różnych typów sprzedaży. 

Kwalifikacja i ustalanie priorytetu szans

  • Dekwalifikowanie szans sprzedaży, kwalifikacja i ustalanie priorytetu szans są kluczowe w finalizacji sprzedaży 
  • Odkodowanie procesu zakupowego klienta, analiza win-loss i audytowanie procesu sprzedaży może być dużą przewagą w procesie kwalifikacji leada

Znaczenie zrozumienia klienta

  • Brak uwagi poświęcanej procesowi sprzedaży i konieczność lepszego zrozumienia klienta od konkurencji. 
  • Znaczenie omawiania oferty w spotkaniu z klientem oraz kontrolowanie procesu sprzedaży poprzez planowanie kolejnych kroków. 

Szybkość i skuteczność w procesie sprzedaży

  • Konieczne jest prowadzenie regularnych działań prospectingowych, aby zapewnić regularny dopływ leadów do lejka sprzedażowego
  • Badania klientów pomagają w doskonaleniu procesu sprzedaży i dostarczają cennych informacji na temat nowych usług, zadowolenia klientów oraz przyczyn przegranych szans sprzedażowych. 

Kultura dbania o CRM

  • Spotkania 1 na 1 są bardziej efektywne niż spotkania grupowe, ponieważ pozwalają na skoncentrowaną analizę działań handlowca. 

Powrót do listy