10 najchętniej czytanych tekstów w 2022 roku

Początek roku to idealny moment nie tylko na planowanie i obieranie nowych celów, ale także na podsumowania związane z ubiegłym rokiem. Z tego powodu przygotowaliśmy dla Was listę 10 tekstów z naszego bloga, które były najchętniej czytane w 2022 roku. Jeśli jeszcze ich nie znacie to jest to szansa, by do nich wrócić i wyciągnąć z nich przydatną wiedzę 🙂

10.  Pozyskiwanie klientów B2B: aktywna sprzedaż

W tekście przybliżymy Ci metody sprzedaży outboundowej takie jak: cold mailing, cold calling i social selling, zwracając uwagę na ich mocne i słabe strony. Artykuł pomoże Ci podjąć decyzję, która ze wskazanych metod jest najlepsza dla Ciebie.

9. Jak pozyskiwać klientów cold mailingiem?

Ten tekst to swego rodzaju pigułka dotycząca ważnych elementów związanych z kampanią cold mailingową. Ten wpisz polecamy szczególnie osobom początkującym, które nie wiedzą jak wygląda proces cold mailingowy i chcą zdobyć ogólną wiedzę na ten temat.

8. Cold mailing jako skuteczne narzędzie w lead generation

Po co w ogóle generować leady? Dlaczego warto w tym celu stosować cold mailing? Co zrobić, żeby Twój e-mail marketing nie był kojarzony ze spamowaniem? Na te wszystkie pytania odpowie Ci nasza New Bussiness Menager Monika Dobrowolska w artykule o skuteczności cold mailingu w procesie generowania leadów.

7. Jak napisać cold mail, który sprzedaje? Przykłady

Choć cold mailing jest skuteczną metodą pozyskiwania leadów, to bez dobrze sformułowanych wiadomości niewiele zdziałasz. Powyższy wpis jest zbiorem porad dotyczących pisania cold maili. Wskazówki zostały zilustrowane przykładami, które pomogą Ci pisać wiadomości dopasowane do potrzeb Twoich potencjalnych klientów.

6. Sprzedaż B2B – Bardzo krótko o procesie

Chociaż proces sprzedaży może różnić się w zależności od branży, sytuacji na rynku, czy innych czynników, to warto przyjrzeć się poszczególnym etapom sprzedaży, by wiedzieć jakie kroki należy podjąć na każdym z nich. Ten artykuł pozwoli Ci przejść przez wszystkie etapy procesu sprzedaży i wypracować rozwiązania odpowiednie dla Twojej firmy!

5. Jak napisać dobrą wiadomość otwierającą sprzedaż?

Wiadomość otwierająca jest bez wątpienia jednym z najważniejszych elementem sprzedaży. To ona pozwala rozpocząć rozmowy z potencjalnym klientem i zostawia pierwsze wrażenie na temat naszej firmy. Nawet jeśli kontaktujesz się z odpowiednią w odpowiednim czasie, to nieodpowiednie rozpoczęcie rozmowy, może utrudnić lub też uniemożliwić nawiązanie współpracy. Wskazówki zawarte w tekście, pozwolą poprawić Ci wiadomość otwierającą.

4. Czy cold mailing w 2022 roku ma jeszcze sens?

W dobie pozycjonowania i popularności social mediów, wiele firm lekceważy bardziej tradycyjne metody dotarcia do klientów. Ten wpis wyjaśni Ci dlaczego cold mailing wciąż może być skuteczną i wydajną metodą, oczywiście pod warunkiem, że będziesz kontaktował się z potencjalnym klientem w odpowiedni sposób.

3. Follow-up czyli jak skutecznie przypominać o sobie leadowi

Follow upy są często traktowane po macoszemu, co prowadzi do utraty obiecujących szans sprzedaży. Dzięki artykułowi naszego CEO Pawła Kobusińskiego dowiesz się nie tylko dlaczego warto followupować, ale także poznasz dobre praktyki, dzięki którym Twoje follow-upy będą lepiej odbierane, a przede wszystkim – skuteczniejsze.

2. Kim jest presales i kiedy go zatrudnić

Kim jest presales i jakie są jego zadania? W jaki sposób jego praca pomoże Twoim handlowcom? Jakie są cechy dobrego presalesa? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz właśnie w tym artykule.

1. Outbound i inbound – czym się różnią

Artykuł z naszego bloga, który cieszy się niesłabnącą popularnością. Nie ma się co dziwić – wiele osób ma problem ze zdefiniowaniem outboundu i inboundu, a także ze wskazaniem różnic między nimi. Ten tekst to przejrzysta pigułka wiedzy na temat tych dwóch zagadnień, z której wyciągniesz także wiedzę na temat ich wad oraz zalet. Ten artykuł pomoże Ci wybrać, czy w Twoim wypadku najlepszym rozwiązaniem będzie sięgnięcie po inbound, outbound, czy może po oba.

Obserwujcie naszego bloga i Linkedina, by nie pominąć żadnych nowych treści

Powrót do listy

Sprawdź
również

Masz wątpliwości?

Jesteśmy tu, aby je rozwiać

Porozmawiajmy!

Nigdy nie udostępniaj wrażliwych danych (numerów kart kredytowych, numerów ubezpieczenia, haseł) za pomocą tego formularza.